"רוצה הגיע ללב של המאזינים": הכירו את איילה סיני. צילום מסך מיוטיוב

"רוצה הגיע ללב של המאזינים": הכירו את איילה סיני

כשהיא בת 16 בלבד אבל עם המון חלומות ושני סינגלים מצליחים שכבשו את תחנות הרדיו, איילה סיני בהחלט מוכיחה שהיא כאן כדי להישאר. בואו להכיר אותה

איילה סיני היא אמנם זמרת מתחילה ורק בת 16 אך אתם עומדים לשמוע עליה הרבה שנים. עם שני סינגלים מצליחים שכובשים את הרשת ואת תחנות הרדיו - איילה מסתכלת קדימה, ומתכננת לכבוש את הלבבות של כולכם. זה הזמן שלכם להכיר אותה מקרוב יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה ומדוע?

"התחלתי לכתוב כשהייתי בת 8 ומאז ומתמיד שרתי. הקלטתי את השיר הראשון שלי בגיל 10, אז כבר נכנסתי לתעשייה. פשוט תמיד אהבתי את זה, זה תמיד היה בי, זה מה שעשה אותי מאושרת וההורים תמכו בי, בלעשות את הדברים שאני אוהבת״.

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

״יש משהו במוזיקה שמזכיר לי קצת קסם. זה כמו תרופה – זה מרפא אנשים, זה תומך באנשים, זה מושך אותי״.

לאחרונה הוצאת את הסינגל ״בלילות״, איך היתה העבודה עליו?

״זה שיר שהוא בשבילי אישית מאוד חשוב, הוא אחד השירים האהובים עליי מהאלבום בגלל שהוא נכתב על סיפור של מישהי שהיתה מאוד קרובה אליי. העבודה עליו היתה מאוד עמוקה ועם הרבה חשיבות – שכל דבר יהיה במקום, וממש לנסות ולהעביר את התחושה שאני הרגשתי כשכתבתי אותו לשומעים ולמאזינים. זה היה מרתק לעבור כל צעד בתהליך הזה״.

 

איפה הכי היית רוצה להופיע? 

״באמפיתיאטרון בקיסריה. קיסריה זה מקום מכובד להגיע אליו, אבל האמת היא שלא משנה לי כל כך איפה להופיע כל עוד אנשים נהנים וגם אני״.

מי המודל שלך לחיקוי?

״האמת שאדל, אני נורא מעריצה אותה ואת איימי ווינהאוס. יש בהן משהו נורא כן ואמיתי, ואני מעריכה את זה מאוד״.

 

איך היית מגדירה את הסגנון שלך?

״אני חושבת שהסגנון שלי זה ערבוב של מוזיקה שהיא יותר פופית-אמריקאית עם נגיעות ים-תיכוניות״.

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת?

״אדל, כי אני מעריכה את המוזיקה שלה מאוד, ברמה שאני לא מכירה עוד אמנים מהזמן האחרון שמעבירים רגש כמו שהיא מעבירה במוזיקה ובשירים שלה״.

© צילום: מוזס

מה אפשר לאחל לך לסיום?

"שאני אצליח לגעת באנשים בדרך שלי ואזכה להגשים את כל החלומות שלי. אני רוצה להגיע ללב של אנשים ולהצליח לעזור להם לעבור קשיים בעזרת המוסיקה שלי והלוואי ואצליח".

תגיות
תגובות