שבועות בפתח: עורכי פרוגי ממליצים לכם על אלבומים לחג. צילום: ירדן הראל

שבועות בפתח: עורכי פרוגי ממליצים לכם על אלבומים לחג

אם גם אתם שוברים את הראש כבר כמה ימים איך לפנק את עצמכם לכבוד החג, או מה לקנות ליקירכם כמתנה - עורכי פרוגי הכינו במיוחד בשבילכם רשימת המלצות לאלבומי מוזיקה ישראלית עכשוויים, שבהחלט יעשו לכם טוב. הרשימה המלאה

רן פינקלשטיין, עורך ראשי / "גם זה יעבור" 

"בדרך כלל לוקח זמן עד שמצליחים להתחבר לאלבום. צריך לשמוע אותו שוב ושוב עד שמעכלים בכלל את התוכן שלו. אבל דווקא במקרה של טונה האלבום הזה היה ללא ספק אהבה משמיעה ראשונה. כל שיר באלבום הזה מצליח להביא איתו טקסט מדויק והפקה מיוחדת שרק מעצימה את המסרים שבאו להיאמר בו. יותר מהכל, טונה הוא לא עוד איזה ראפר שבא לדבר על כמות הכסף והבחורות שיש לו, הוא מביא איתו אמת ומצליח לעורר מחשבות תוך כדי שהוא מדבר איתך בגובה עיניים. אפס יומרה, בלי התנשאות ועם המון המון כישרון. שלא יעבור לעולם".

© באדיבות: יחסי ציבור

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

משה אבוטבול, סגן עורך ראשי ועורך ערוץ בידור / "Nadav Guedj" 

"ההמלצה שלי לחג הוא האלבום החדש והראשון של נדב גדג' הנושא את שמו באנגלית - "Nadav Guedj". אם הופתענו והתגאינו בו באירוויזיון עם "גולדן בוי", באלבום הבכורה שלו הוא פשוט מביא את האנרגיות המטורפות שלו, את ה"וייב" האחר שהוא מציע למוסיקה הישראלית עם הרבה חן והרבה "פרש" שהיינו צריכים. יש בו ניחוח של חו"ל והגיע הזמן שזה גם יתפוס בארץ ועם נדב, נראה שהדרך לשם סלולה לחלוטין. האלבום שלו עושה שמח, כיף והרבה אנרגיה טובה שנעימה בכל מצב ובחג בכלל". 

© באדיבות: יחסי ציבור

מתן מיכלין, עורך ערוץ מוזיקה / "רצינו להיות"

"בעיניי, עידן עמדי הוא מהיוצרים הצעירים, המוכשרים והטובים שיש לנו כאן בארץ. אחרי שני אלבומים מצליחים ומלאי להיטים, הוא הביא אל חיינו את אלבומו השלישי - "רצינו להיות". עם שירים חשופים ופשוטים, הוא הצליח להגיע איתו עמוק אל לבבות המאזינים, וביניהם אני. ב"רצינו להיות" יצר עמדי אלבום שלם בו בכל שיר אפשר למצוא נקודה להזדהות איתה, להבין אותה, ולהרגיש כאילו נכתבה עליך - וזו סגולה. הוא לא מתבייש להראות בו מסרים פוליטיים, לצד שירים מהמקורות ובדרך גם שוזר שירי אהבה נוגעים. לא משנה איפה אני נמצא, בין אם בנהיגה ובין אם סתם יושב עם הגיטרה, כל שיר מהאלבום הזה מתנגן לי בראש, וזה מדהים".

© באדיבות: יחסי ציבור

שיר אזרף, עורכת ערוץ מגזין / "רמי קלינשטיין קרן פלס"

"קרן פלס ורמי קלינשטיין, שנים מהזמרים החשובים במוזיקה הישראלית העכשווית, חוברים יחד לאלבום משותף, והתוצאה - קסם. עשרת שירי האלבום יוצרים פסיפס מרגש, משמח, כיפי ומשמעותי. המילים והלחנים של השניים, הופכים את המוזיקה שלהם למוזיקה אמיתית, פשוטה, נוגעת ולא מתייפייפת. קיטשי ככל שיהיה, מדובר באחד האלבומים המרגשים, האמיתיים והנכונים שיצאו. אין ספק שהחיבור בין השניים, שלא כולל קולות יוצאי דופן או כלי נגינה משוכללים, אלא סך הכל שני אנשים פשוטים עם קולות מרגיעים ופסנתר - מניב רק טוב". 

© באדיבות: יחסי ציבור

מאי אטיאס, עורכת ערוץ אופנה / "תסתכל עליי"

"ההמלצה שלי לחג הוא אלבומה השלישי של רוני דלומי - "תסתכל עליי". בניגוד לאלבום הקודם בו רק מחצית מהשירים נכתבו בידי רוני, באלבום הזה כל השירים נכתבו בידיה ואת רובם היא גם הלחינה. בעיניי, מה שהופך את האלבום הזה לכ"כ מיוחד הוא שהשירים הם שירים קלילים שכל אחד יכול להתחבר אליהם בקלות, ולא משנה כמה פעמים תשמעו אותו - תמיד תרצו לשמוע אותו שוב".

© באדיבות: יחסי ציבור

שירז ואנונו, עורכת ערוץ יחסים / "ג'יין בורדו"

"בדרך כלל אומרים שאין מוזיקה איכותית בארץ אבל אני יכולה להגיד שמאז ששמעתי את האלבום הזה של להקת "ג׳יין בורדו", הנושא את שם הלהקה, הבנתי שאפשר למצוא היום מוזיקה איכותית גם בעברית. למען ההגינות - אני כמעט ולא שומעת מוזיקה בשפת האם שלי, וגיליתי את הלהקה הזו ממש במקרה דרך השיר "איך אפשר שלא" שהקסים אותי. תהיו מוכנים להתאהב גם ב-11 שירים שיעשו לכם טוב לכבוד החג וביניהם גם הלהיטים המוכרים של הלהקה כדוגמת "עינב", "וויסקי" וכמובן - "איך אפשר שלא"." 

© באדיבות: יחסי ציבור

נבו טרבלסי, עורך ערוץ דיגיטל / "איזון"

"בואו נגיד את זה עכשיו ובקול רם: חנן בן ארי הוא אחד האנשים הכי מוזיקליים שלטעמי קיימים, אבל גם באותה נשימה צריך לציין שאין לו קול מטורף ובכל זאת הוא מצליח להוציא להיטים טובים. באלבום שלו, "איזון", הוא מציג שלל שירים מגוונים ושונים, שכל אחד מהם מייצג משהו אחר. החל מ"החיים שלנו תותים" המקפיץ שהפך ללהיט היסטרי, ועד ל"אמא אם הייתי" המרגש. תמצאו כאן אוסף של שירים שונים ומצויינים שהתאגדו לאלבום אחד".

© באדיבות: יחסי ציבור

חג שבועות שמח!

תגובות