עושים זאת שוב: סטטיק ובן אל חוזרים בסינגל שלישי. צילום: משה נחומוביץ'

עושים זאת שוב: סטטיק ובן אל חוזרים בסינגל שלישי

הצמד הכי מעניין שנראה פה לאחרונה מצליחים להוכיח לנו שוב ושוב שהם כאן כדי להשאר, השניים מוציאים היום סינגל שלישי במספר מתוך האלבום שבדרך, אז מה חשבנו?

אם אתם בני נוער אז סביר להניח ששמעתם על הצמד סטטיק ובן אל תבורי, השניים שהצליחו לכבוש אותנו דיי מהר עם שני הלהיטים והוסיפו משהו חדש וטרי למוזיקה הישראלית. השניים הספיקו להוציא שני סינגלים מתוך אלבום הבכורה המשותף שבדרך, "על כביש החוף" ו" ברבי" שהפכו ללהיטי ענק ושמו את סטטיק ותבורי במקום מצוין במוזיקה ואף הביאו להם קהל רחב ומגוון. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

 

היום (ג'), הוציאו השניים את הסינגל השלישי שלהם - "סלסולים", את השיר כתבו והלחינו לירז רוסו ובן אל, ועל ההפקה והעיבוד המוזיקלי הופקד  ירדן (Jordi) פלג. השיר החדש עושה לנו בדיוק מה שהסינגלים הקודמים עשו לנו, הוא מקפיץ וגורם לנו לזוז בכיסא ואף רצון לקום ולרקוד לציליו, יש בו קצב מצוין ומילים טובות שעושות לנו חשק לחופשה כשהשיר מתנגן בדרך אליה ונדמה כי גם שיר זה עשוי להפוך לנו את הקיץ לטוב יותר. כמו בשירים הקודמים גם שיר זה (שכמובן באותו ז'אנר מוזיקלי) מצליח להכניס אותנו לאווירת הקיץ והחופש שכבר קרוב מתמיד, סך הכל הסינגל מוצלח במיוחד.

בן אל וסטטיק ללא ספק מצליחים בכל פעם מחדש להוציא להיט מוצלח זה אחר זה וגם סינגל זה כמו קודמיו. אנו בטוחים שזוהי רק ההתחלה שלהם ועוד נשמע מהם לא מעט.  

תגובות