האזינו: בריטני ספירס וסלינה גומז בשיר חדש והן לא לבד. צילום מסך מיוטיוב

האזינו: בריטני ספירס וסלינה גומז בשיר חדש והן לא לבד

בשיר החדש, "Hands", ששוחרר ממש הבוקר כסינגל צדקה לנפגעי הפיגוע באורלנדו מתארחים לא פחות מ-24 אמנים מוכרים ואהובים בניהם תמצאו את בריטני ספירס, סלינה גומז ומייגן טריינור. כל הפרטים בכתבה המלאה

את הפיגוע המחריד שהתרחש במועדון הגאה באורלנדו בחודש שעבר אשר גבה את חייהם של 49 אנשים ו-53 אנשים נוספים שנפצעו ונחשב לאחד מפיגועי הירי החמורים בהיסטוריה של אמריקה - אי אפשר לשכוח. אמנים רבים הקדישו בחודש האחרון מחוות לנפגעי הפיגוע במהלך הופעותיהם. ג'סטין טרנטר, אחד מכותבי השירים המבוקשים ביותר בשנה האחרונה, החליט לקחת את התמיכה צעד אחד קדימה וגייס שלל אמנים שיבצעו שיר שכל הכנסותיו יועברו לקרן נפגעי הפיגוע שבאורלנדו, פלורידה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טרנטר כתב את השיר עם יחד ג'ולייה מייקלס, השניים אחראים בין היתר על הלהיטים "Sorry" של ג'סטין ביבר, "Hands to Myself" ו/"Good For You" של סלינה גומז ועוד רבים. מלבד זאת, השניים לקחו חלק בכתיבת מספר שירים לאלבומה החדש של בריטני ספירס הצפוי לצאת מאוחר יותר השנה. מי שהפיק את השיר היה מארק רונסון שהפיק גם את הלהיט המשותף שלו עם ברונו מארס "Uptown Funk".

בין האמנים שלקחו חלק בהקלטת השיר ניתן למנות את בריטני ספירס, ג'ייסון דרולו, סלינה גומז, הולסי, אימג'ן דרגונס, אדם למברט, ג'ניפר לופז, פינק, טרוי סיוון, גוון סטפני, מייגן טריינור ונוספים. את ההחלטה להקליט את השיר קיבל טרנטר ביום שלאחר הפיגוע: "כמו שאר העולם, התעוררתי בבוקר לחדשות האלה והיית מזועזע, עצוב ומפוחד". טרנטר גם חשף פרטים על תהליך הפקת השיר: "נתנו לכל אחד את החלק שחשבנו שהכי יתאים לקול שלו וביקשנו מהם להקליט קטע נוסף ליתר ביטחון, אבל כולם סיימו את זה בזמן אז סיימנו עם אקסטרה קולות". והוסיף: "לא רצינו לכלול שם טרנדים אלקטרונים בשיר, רצינו שזה ישמע קלאסי, על זמני ואנושי. רציני ליצור המנון אופטימי שיושמע לאורך שנים". השיר פורסם הבוקר בערוץ היוטיוב הרשמי של חברת התקליטים אינטרסקופ שלקחה על עצמה את הפצת השיר ואיפשרה ליוצרי השיר להשתמש באולפני ההקלטות שלה. את השיר אפשר לרכוש דרך האייטיונס וכל הכנסותיו של השיר מועברות, כאמור, לקרן נפגעי הפיגוע, ההכנסות צפויות לעזור למשפחות במימון ההוצאות הרפואיות, ייעוץ וחינוך.

 
תגובות