חמש שניות הן עולם ומלואו: עידן רייכל בשיר חדש. צילום: עומר מסינגר

חמש שניות הן עולם ומלואו: עידן רייכל בשיר חדש

עידן רייכל שבר כבר עשרות שיאים במהלך הקריירה המפוארת שלו יחד עם הפרויקט המצליח שלו, אך פני כחודש הוא יצא בקריירת סולו מסקרנת יחד עם אלבום הבכורה שלו - "היד החמה". היום הוא משחרר מתוכו סינגל חדש

הזמר והיוצר עידן רייכל, מחלוצי המוזיקה הישראלית האותנטית, שחרר לפני מספר חודשים לראשונה בקריירה המפוארת שלו אבלום סולו ראשון שהוליד להיטים רבים ואילו היום הוא משחרר מתוכו סינגל חדש לתחנות הרדיו - "בחמש שניות".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עידן רייכל נחשב כבר המון שנים לאחד מהזמרים המבטיחים והאהובים ביותר בישראל. הוא הביא לחיינו את הלהיטים הכי גדולים שאי פעם שוחררו כאן, שבר שיאים רבים ואף הצליח לכבוש גם את לבבות המאזינים מחוץ לגבולות ארצנו הקטנה יחד עם ההרכב המצליח שלו - "הפרויקט של עידן רייכל". כאמור, לפני מספר חודשים שחרר רייכל את אלבום הסולו הראשון בקריירה שלו, "היד החמה", שכלל בין היתר את הלהיטים "לפני שייגמר", "מעגלים" ו"געגוע". 

 

"בחמש שניות", השיר החדש אותו משחרר רייכל היום באופן רשמי, נכלל גם הוא באלבום "היד החמה" והסיפור מאחוריו די מדהים. השיר נכתב והולחן ע"י רייכל בעצמו, בהשראת סא"ל עמנואל מורנו ז"ל. סא"ל מורנו דיבר לפני מותו על משמעותן של חמש השניות האחרונות של אדם בחייו אך בעוד ששאר השירים שנכתבו בהשראת חמש השניות הללו היוו קונטציה עצובה, רייכל בחר לפרש את חמש השניות האלה לעולם מלא בשמחה ובתוכן, וזה הדבר היפה ביותר בשיר המיוחד הזה.

תגובות