כמו כל יום: עברי לידר ועופר מאירי ממשיכים להפתיע. צילום: עדן גבאי

כמו כל יום: עברי לידר ועופר מאירי ממשיכים להפתיע

אחרי שהסינגל הראשון של השנייo זכה להצלחה ואהדה רבה בקרב הקהל של עברי לידר ועופר מאירי' הם מוציאים היום סינגלים שני מתוך האלבום הקרב - "כל יום". האזינו

לפני כחודש הוציאו עברי לידר ועופר מאירי את הסינגל הראשון מתוך האלבום המשותף שלהם שמתקרב אלינו בצעדי ענק - "אור ראשון", אשר זכה להצלחה גדולה והוכיח לנו את הכישרון של השניים. היום (א') הוציאו השניים את הסינגל השני מתוך האלבום המתקרב - "כל יום".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

את עברי לידר קשה שלא להכיר, הוא אחראי על להיטים ישראליים רבים שכל אחד מאיתנו מכיר ומזמזם מדי פעם. בין להיטיו נמצאים שירים כמו "האהבה הזאת שלנו", "ניסים", "מישהו פעם" ועוד. עופר מאירי הוא מפיק מוזיקלי מוכשר שכבר עובד שנים רבות בתחום המוזיקה. ביחד השניים יוצרים מוזיקה ומתכוונים להוציא אלבום משותף שעתיד לצאת בקרוב, כך שהאלבום יחשב לאלבום העשירי במספר של עברי. 

 

אחרי שהוציאו את הסינגל "אור ראשון" והוכיחו שוב עד כמה הם מוכשרים וכמה השילוב בין שניהם מוצלח, הם משחררים את הסינגל השני מתוך האלבום' "כל יום" השיר החדש שנכתב על ידי לידר עצמו והולחן על ידי השניים יחד. הסינגל בהחלט גורם לנו להישאר מרותקים לשיר, המילים סוחפות ויחד איתן גם הלחן. בנוסף יש לציין את קולו של עברי המבצע את השיר בצורה מושלמת וייחודית ונראה כי הקו שהולכים איתו השניים גורם לתוצאה סופית מוצלחת במיוחד. אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח לאלבום המלא שמסתמן כבר מעכשיו כאלבום טוב, מיוחד, מחדש ובעיקר נעים לאוזן. 

 

תגובות