ככה עוד לא ראינו אותו: נדב גדג' מציג קליפ ב-360 מעלות. צילום: דניאל קמינסקי

ככה עוד לא ראינו אותו: נדב גדג' מציג קליפ ב-360 מעלות

אחרי שאלבום הבכורה שלו ששוחרר רק לפני מספר שבועות קוצר כבר הצלחה מרובה, שחרר אתמול הזמר נדב גדג' את אחד השירים מתוכו בגרסת קליפ מיוחדת וכיפית. צפו בו עם "Elle M'rend Fou"

את נדב גדג' אתם כבר ודאי מכירים. הוא זכה בתכנית "הכוכב הבא" אשר שיגרה אותו בשנה שעברה לייצג אותנו באירוויזיון ומיד כשחזר משם עם המקום התשיעי והמכובד - התחיל לעבוד על אלבום הבכורה שלו. אתמול הוא הוציא קליפ חדש לשיר "Elle M'rend Fou", מתוך אלבום הבכורה שלו ששוחרר לפני מספר שבועות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הקליפ המדהים צולם כולו במצלמת 360 מעלות שלמעשה נותנת לצופה גם את האפשרות לצפות בנעשה מאחורי הקלעים. אנחנו כבר מכירים את נדב ומודעים ליכולת השירה שלו בשפה האנגלית והעברית, אך בשיר הזה גדג' מפתיע ביכולות נהדרות בשפה הצרפתית וכמו ברוב שיריו - גם כאן מדובר בשיר מקפיץ במיוחד שבהחלט משרה אווירת מסיבה לאורכו.

 

הקליפ עצמו קליל ומגניב ולא קשה לפספס שהושקעו הרבה מחשבה ויצירתיות בהכנתו. הלוקיישנים המיוחדים שנבחרו לצילומי הקליפ משתלבים נהדר עם תקופת היץ העוברת עלינו בימים אלה ובהחלט ניתן לסכם את החבילה הזו כמוצלחת עד מאוד. את האלבום החדש עתיד גדג' להשיק בהופעה חגיגית ב-25.7 בזאפה הרצליה ולאחריה ימשיך לסיבוב הופעות ברחבי הארץ שיעבור ב-18.8 בברל'ה להבות חביבה ובמופע סיום קיץ משוגע ב-25.8 באמפי וואהל בתל אביב.

תגיות
תגובות