משוגעים עליה: נועה קירל חוזרת עם קליפ מפואר במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

משוגעים עליה: נועה קירל חוזרת עם קליפ מפואר במיוחד

זה לא חדש שכל סינגל שמוציאה נועה קירל הופך ללהיט בין רגע וצובר מיליוני צפיות תוך זמן קצר. עכשיו היא משחררת את הסינגל החדש שלה, "חצי משוגע" ושוב לא מפסיקה להפתיע

אי אפשר לפספס את נועה קירל, זו לחלוטין השנה הגדולה שלה והיא ממשיכה לצבור לעצמה מעריצים ולהיטים רבים. קירל, שרק לפני רגע פרצה לחיינו וכבר משתלטת על הפלייליסט של בני הנוער, מראה לנו שעבודה קשה משתלמת. השיר האחרון שלה - "רק אתה", צבר יותר משני מיליון צפיות והפך ללהיט שכבש את כולם וכעת מוציאה עוד להיט לאוסף.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום (ב'), היא מוציאה סינגל חדש שנקרא "חצי משוגע" שמדבר על זוגיות שלא הצליחה בגלל שלא נתנו לה צ'אנס נוסף. השיר מלווה בקליפ מיוחד בתוך מבנה יוקרתי שנותן תוספת לשיר ומוכיח שקירל מחזקת את מעמדה בעולם הפופ בעזרת אווירה הוליוודית. הקליפ רק עלה ליוטיוב ותוך זמן קצר צבר אלפי צפיות.

 

הלחן של השיר הוא בעצם בלדת פופ מגניבה שמתחילה במוזיקה רגועה ונעימה וממשיכה למסיבת פופ אחת גדולה בעזרת שילוב כמעט מושלם בין שני הסגנונות. בניגוד לשירים הקודמים שלה, "חצי משוגע" עושה עבודה מעולה גם מבחינת טקסט ומזכיר לנו את הרצינות ואת האיכות שקירל יכולה להביא כפי שהביאה בעבר בשיר "יש בי אהבה" שאף נכנס לפלייליסט של גלגל"צ. הסינגל הזה מצטרף לרשימת להיטי הקיץ הממולצים של השנה וכזה שגורם לנו להראות לנועה שאנחנו לגמרי משוגעים עליה. 

תגיות
תגובות