קרן פלס ורמי קלינשטיין כובשים פסגה נוספת. צילום מסך מיוטיוב

קרן פלס ורמי קלינשטיין כובשים פסגה נוספת

אחרי שהוציאו אלבום משותף שזכה להצלחה מסחררת וכבשו את היכלי ההופעות הגדולים בישראל - מפתיעים קרן פלס ורמי קלינשטיין עם הודעה מפתיעה ומשמחת בצורת אלבום חדש ומיוחד, אשר ממנו הם משחררים היום סינגל ראשון. כל הפרטים

לפני כחצי שנה שחררו רמי קלינשטיין וקרן פלס, מטובי המוזיקאים והיוצרים הישראליים - אלבום משותף, עליו עבדו כמעט שנתיים. האלבום, שכלל בין היתר את הסינגלים "עד אשר ישוב", "לחיות" ו"תודה", שכבר מזמן הפכו ללהיטים, הגיע במהרה למעמד של אלבום זהב עם מכירות של למעלה מ-20,000 עותקים. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בעקבות הצלחתו המסחררת של האלבום המשותף, יצאו השניים לסיבוב הופעות מיוחד המשלב שירים ממהלך הקריירה של כל אחד מהם בנפרד, וכמובן מהאלבום המשותף. כחלק מסיבוב ההופעות, הספיקו השניים להופיע במקומות הגדולים בישראל וביניהם היכל התרבות בת"א והאמפיתיאטרון שבקיסריה כשבכולם כל הכרטיסים הגיעו די מהר למצב של "סולד אאוט".

 

היום, מפתיעים הצמד עם הודעה על אלבום הופעה חיה שהוקלט בהופעותיהם בהיכל התרבות ובקיסריה, אשר עתיד לצאת כבר בעוד חודש ומתוכו הם משחררים היום כסינגל ראשון את הביצוע המשותף שלהם לשיר "בגידה". השיר, שבוצע במקור על ידי הזמרת ריטה והולחן ע"י קלינשטיין עצמו, חוגג בימים אלו 30 שנה ליציאתו, כך שהחגיגה סביבו גדולה עוד יותר. כבר מהביצוע ומהקליפ המלווה אליו ניתן לחוש את התחושה המדהימה שמורגשת בסיבוב ההופעות ובהחלט מוכח כאן שוב כי השילוב בין השניים האלה, הוא מהטובים שנראו כאן בארץ.

תגובות