לזה לא ציפינו: סטטיק ובן אל תבורי יחממו את סיה בישראל. צילום מסך מ"רשת"

לזה לא ציפינו: סטטיק ובן אל תבורי יחממו את סיה בישראל

בן אל וסטטיק ממשיכים לחזק את מעמדם בעולם המוזיקה, אחרי שהתבשרנו שישתתפו בפסטיגל הקרוב, הצמד נבחר לחמם את הזמרת האהובה והמצליחה, סיה, שהולכת להופיע בישראל בחודש אוגוסט

בעוד פחות מחודש, צפויה להגיע הזמרת סיה להופעה חד פעמית בפארק הירקון בתל אביב כאשר אמש (ג') חשפו בהפקת המופע את מי שנבחרו להיות מופע החימום של הזמרת: הצמד סטטיק ובן אל תבורי, מכוכבי הפופ הגדולים ביותר בארץ בקרב הנוער בימים אלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הבחירה בצמד לחמם את סיה מפתיעה במיוחד שכן שניהם מגיעים מז׳אנר שונה לגמרי משל סיה - ז׳אנר מקפיץ המיועד בעיקר למסיבות, בעוד סיה נחשבת לאחת מהזמרות בעלות הקול העוצמתי ביותר בעולם. בין עשרות להיטיה של הזמרת ניתן למצוא את ״Chandelier", ״Cheap Trills", "alive" ועוד רבים.

יש לה איביזה או שהיא בעצם ברבי?
יש לה איביזה או שהיא בעצם ברבי? © gettyimages

אין זו הפעם הראשונה השנה בה נבחרים תבורי וסטטיק לחמם זמר מחו״ל. לפני מספר חודשים הם עשו בדיוק את אותו הדבר לג׳ייסון דרולו, שהופיע בלייב פארק ראשון לציון. הופעתה של סיה, שתתקיים ב-11 באוגוסט, הייתה אמורה להתקיים גם היא בלייב פארק, אך בעקבות הביקוש הרב לכרטיסים - היא הועברה לפארק הירקון בתל אביב, כך שמדובר במקפצה גם עבור הצמד. נראה שהבחירה דווקא בצמד הזה נובעת מהרצון לגרום לסוג נוסף של קהל מעריצים להגיע לראות את סיה בפארק, ובהחלט יהיה מעניין לראות כיצד יצליחו להשתלב השניים בהופעה הזו.

מתוך הריאיון עם הצמד שביצענו לפני מספר חודשים
 
תגובות