לינה מחול וארקדי דוכין נבחרו לחמם את QUEEN ואדם למברט בישראל. צילום: צילום מסך מיוטיוב, גורן ליובונצ'יק

לינה מחול וארקדי דוכין נבחרו לחמם את QUEEN ואדם למברט בישראל

בעוד חודש יגיעו אדם למברט ולהקת קווין להופיע בישראל. ארקדי דוכין ולינה מחול נבחרו לעשות את מופע הפתיחה של ההופעה. כל הפרטים בכתבה

בעוד בערך חודש, יגיעו להקת QUEEN ואדם למברט במסגרת סיבוב הופעות עולמי, להופעה אחת מיוחדת במינה בישראל, בגני יהושע בפארק הירקון, תל אביב. היום הודיעו מפיקי ההופעה שהשניים שיפתחו את ההופעה יהיו הזמר והיוצר המוכשר ארקדי דוכין והזמרת המצליחה לינה מחול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את לינה מחול הכרנו לראשונה בעונה השניה של התכנית דה וויס לפני כ3 שנים. מאז הספיקה לינה, מלבד לזכות בתכנית, להוציא סינגל מצליח בערבית הנקרא "אנתה" ולהשתתף בפסטיגל. עכשיו היא תצטרף אל ארקדי דוכין שהוא כמובן אחד מהזמרים הישראלים המצליחים ביותר שבין היתר גם יוצר , מפיק מוזיקלי, וסולנה של להקת הרוק "החברים של נטשה". זכינו לשמוע מארקדי מגוון ביצועים ושיתופי פעולה, וכמו כן יותר מ50 שירים ביניהם ''מי אוהב אותך יותר ממני'' , "יותר מידי" ועוד. כמו לינה, גם ארקדי לקח חלק בפסטיגל, ועזר לכתוב ולהלחין את השיר "מילים פוגעות" עבור "היי סקול פסטיגל".

אחד מלהיטיו הגדולים ביותר של דוכין
 

"שמעתי את להקת QUEEN כבר בשנת 77', הייתי ילד בן 13 ברוסיה, מדובר בכבוד גדול עבורי וסגירת מעגל מלטפת ללב, לגוף ולנשמה", סיפר ארקדי על הבשורה המשמחת ואליו הצטרפה לינה ואומרת: "אני לא אצליח להסביר במילים כמה שאני מתרגשת לפתוח את ההופעה של אחת הלהקות האהובות עליי, שגדלתי עליהן, שעיצבו את האישיות המוזיקלית שלי, זה פשוט בלתי נתפס!"

במופע הפתיחה ארקדי ולינה ישירו כ-8 שירים אהובים ומוכרים מכל הזמנים בניהם "עכשיו אני" ו"פרדי על הבוקר". ההופעה תערך בתל אביב, בגני יהושע בפארק הירקון, ב12 בספטמבר. ניתן לקנות כרטיסים דרך משרד הכרטיסים "לאן" בטלפון 8780* או דרך אתר האינטרנט.  

תגובות