נגמר הקיץ: אביאור מלסה בלהיט חדש עם איזי. צילום: יוטיוב, באדיבות יחסי ציבור

נגמר הקיץ: אביאור מלסה בלהיט חדש עם איזי

אחרי הלהיט "קיץ" מוציא אביאור מלסה סינגל נוסף בו הוא משתף פעולה עם הראפר המצליח איזי. האם מלסה יצליח לשחזר את ההצלחה המטורפת לה זכה? תשמעו בעצמכם

את השם אביאור מלסה הכרנו לראשונה עם הסינגל "קיץ" שזכה להצלחה גדולה במהלך הקיץ האחרון, אחרי ההצלחה של אותו סינגל מוציא הזמר הצעיר והמוכשר סינגל נוסף "מצאנו אהבה" מתוך אלבום הבכורה המקרב. והפעם / מציג מלסה שיתוף פעולה עם הראפר המצליח איזי.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש - "מצאנו אהבה" שיוצא ממש היום (א') נכתב ע"י הראפר המצליח איזי והולחן ע"י מלסה עצמו יחד עם עמית שגיא שאחראי גם על ההפקה המוזיקלית בשיר. הסינגל החדש מוצלח במיוחד, השיר זורם וקצבי והוא גורם לנו לזוז ולרקוד בכיסא ללא הפסקה. גם הלחן טוב במיוחד והוא מתחבר בצורה מעולה למילים עם הביצוע של המצוין של מלסה. גם פה - מלסה מוכיח לנו כמה מוכשר הוא ושהוא לא עוד זמר של להיט אחד. כמו שזה נראה עכשיו גם "מצאנו אהבה" צפוי להצלחה גדולה. שיתוף הפעולה של מלסה עם איזי מוצלח גם הוא והחיבור בין השניים יוצר שיר טוב, מקפיץ, ממכר ובעיקר איכותי.

 

לסיכום, השיר עומד בציפיות שלנו אחרי "קיץ" וברור לנו שעוד נשמע על מלסה הצעיר עוד הרבה. גם פה השיר מצליח להחזיק ולסחוף אותנו לאורך כולו, הוא טוב וקצבי וגורם לנו לרצות שלא יגמר לעולם וזו ההצלחה הטובה והגדולה ביותר שלו. אחרי שני סינגלים מוצלחים אנחנו מצפים לראות מה מכין לנו מלסה באלבום המתקרב. אנחנו כבר התמכרנו, ואתם?

תגובות