מחיר התהילה: סטטיק ובן אל נטשו את המעריצים בהופעה?. צילום: משה נחומוביץ'

מחיר התהילה: סטטיק ובן אל נטשו את המעריצים בהופעה?

הם היו אמורים להיות מופע הזריחה שכולם חיכו לו לילה שלם בפסטיבל המוזיקה בום-בוקס, אך עזבו את הבמה לאחר שיר אחד והרגיזו את הקהל. "ספגנו אלימות מילולית מההגברה", הגיב סטטיק למעריצה

הם כבשו את כל הבמות בארץ בתקופת זמן קצרה, קטפו תארים רבים כמו פריצת השנה, הרכב השנה, כוכבי השנה ועוד רבים אחרים, אך למרות הכל, מתברר שגם הצליחו לאכזב את המעריצים.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בדיוק שבוע לאחר שיצא הקליפ לסינגל החדש "סתם" שעוסק במחיר התהילה, נדמה כי נושא הקליפ אכן רלוונטי: במוצאי שבת האחרונה, התקיים פסטיבל הבום בוקס, אחד הפסטיבלים המוזיקליים הגדולים שמתקיימים בישראל מדי שנה. הפסטיבל התקיים בפארק נחל חדרה בפעם השלישית ברציפות וכלל אומנים והופעות רבות שהחלו משעות הערב המוקדמות ועד זריחת השמש. הליין-אפ (לוח הזמנים של ההופעות) פורסם כמה ימים לפני הפסטיבל וכולם ידעו מי הולך להופיע ומתי, כשססטיק ובן אל תבורי נרשמו בתור המופע הסוגר של הערב, מופע הזריחה. אחרי אומנים רבים וביניהם מוש בן ארי, מרסדס בנד, התקווה 6, טונה, נצ'י נצ' ואחרים – הגיע תורם של הזוג המצליח לעלות לבמה אחרי שעות של ציפייה.

© משה נחומוביץ'

הזוג עלה על הבמה והחל לשיר את הלהיט "כביש החוף", אך נדמה היה כי בן אל לא מצליח להתרכז בשירה וכי הוא טרוד במשהו. כעבור כחצי דקה הוא ניגש אל הסאונד מן בפינת הבמה ודיבר איתו, חזר אל הבמה לשיר והפסיק כעבור כמה רגעים. לבסוף הוא פנה אל הקהל ואמר: "חברה, אנחנו אוהבים אתכם מאוד אבל ההגברה פה על הפנים". השניים ירדו מן הבמה. "לדעתי זאת חוצפה ממש ששני אמנים חדשים יורדים מהבמה כי לא היה סאונד טוב אחרי שאמנים שמופיעים עשרות שנים הופיעו כל הלילה בדיוק עם אותה הגברה ואותו סאונד-מן", מספר איתי אטלי שהיה בקהל וצפה בכל ההופעות. "זה מרגיש שהם מזלזלים בקהל שלהם, אני ללא ספק מעריך אותם הרבה פחות אחרי זה. הקהל צעק בוז". 

© צילום מסך מהפייסבוק

אחרי המאורע המעריצים ההמומים החלו להגיב לסטטיק ובן אל ברשתות החברתיות השונות ולהוציא את התסכול שלהם בתגובות. נדמה כי זאת לא הפעם הראשונה בה השניים הצליחו לאכזב את הקהל שלהם – השניים שדואגים להופיע לא רק על הבמות הגדולות אלא גם באירועים קטנים יותר הגיעו לשמח כלת בת מצווה ולאחר ויכוח ביניהם, סטטיק עזב את המקום בסערה ובן אל נותר להופיע לבדו על הבמה במשך רבע שעה בלבד במקום הופעה של שניהם באורך של 35 דקות שהוזמנה מראש.

 

© צילום מסך מהפייסבוק


סטטיק הגיב מוקדם יותר למעריצה באינסטגרם על התלונות

© צילום מסך מאינסטגרם


ומהסוכן של בן אל וסטטיק נמסר:  

"סטטיק ובן אל הגיעו למתחם ההופעה בשעה 04:30 בדיוק כפי שהתבקש מהם והמתינו עד השעה 05:54 בשל עיכובים של להקות קודמות, מאחורי הקלעים הקצין המשטרתי זירז את ההרכב וציין כי בשעה 6:00 סוגרים את המופע. הצמד עלה לבמה כאשר מיקרופון אחד לא עבד, מנהל העבודה של הצמד ביקש מחברת ההגברה להחליף מיקרופון אך איש הסאונד סירב משום שכבר קיפל את הציוד. הצמד ירד מהבמה משום שלא היה סאונד תקין לקיום מופע. איננו מחפשים אשמים, הסקנו את המסקנות שלנו ומעתה נסרב לקיים מופע ללא איש סאונד צמוד. סטטיק ובן אל רוצים לאחל לקהל חג שמח ושנה טובה, תודה על הבחירות כפריצת השנה, הרכב השנה ושיר השנה במצעדים השונים". 

תגובות