הצופים בחרו: האולטראס ייצגו את ישראל ב-EMA. צילום: משה נחומוביץ' ואביב חבושה

הצופים בחרו: האולטראס ייצגו את ישראל ב-EMA

אחרי שהצליחו לכבוש את כל תחנות הרדיו והפלייליסטים של הישראלים, האולטראס מגיעים לפסגה חדשה וזוכים לייצג אותנו באחד מהטקסים המוזיקליים הכי גדולים בעולם

הרכב האולטראס זוכה בשנים האחרונות להכרה והצלחה רבה, אך כעת נדמה כי הם הגיעו לשיא חדש בקריירה שלהם: אחרי שני הלהיטים המצליחים שכבשו את הארץ, 'מסיבה בחיפה' ו'תלויה באוויר', ובזמן שיצא לאוויר העולם הסינגל החדש – 'בא לי', הם נבחרו על ידי צופי ערוץ MTV ישראל והוכתרו תחת הקטגוריה "Best Israeli act".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחרי הזכייה המשמעותית פה בארץ, יטוסו חברי ההרכב (אלי פרץ ודן ברטוב) לייצג את ישראל בטקס ה-EMA שיתקיים השנה בהולנד בתאריך ה-6 בנובמבר. על במות ה-EMA מופיעים תמיד האומנים הגדולים ביותר – ביניהם ראינו בשנים האחרונות את ריהאנה, ג'סטין טימברלייק, מדונה ואפילו ביונסה, ואילו השנה יופיע ההרכב לצד אומנים מוכרים מכל רחבי העולם וביניהם ביבי רקסה, ברונו מארס, שון מנדז ואחרים. 

 


ההצבעה נערכה השנה באתר של MTV, והגולשים היו אלו שהחליטו מי הולך לייצג אותנו על אחת מהבמות הכי גדולות וחשובות בתעשיית המוזיקה האירופאית. האולטראס עקפו בתחרות את סטטיק ובן אל תבורי, נועה קירל, איזי ואליעד נחום (שזכה בשנה שעברה) על התואר האקט הישראלי הטוב של השנה. בשנה שעברה לעומת זאת, התקיים טקס MTV ישראלי ששודר בטלוויזיה ובו השתתפו אומנים שונים מרחבי הארץ וזכו בפרסים שונים, כשהפרס הגדול של הערב היה לייצג אותנו בתחרות האירופאית. האולטראס מצטרפים לרשימה מכובדת מאוד של אומנים שזכו בתואר וייצגו אותנו בטקס הבינלאומי, כגון נינט, TYP (הרכב משותף של עברי לידר וג'וני גולדשטיין), שירי מימון ואחרים. בהצלחה!

הטקס בשנה שעברה
 

זו תהיה הפעם השנייה של האולטראס כנציגי ישראל בטקס האירופאי, כזכור בשנת 2013 נבחר ההרכב על ידי הצופים באתר, אך לא זכה בפרס הנחשק. כעת הם ינסו את מזלם שוב וינסו להביא לארץ את התואר המכובד.

טקס ה- EMA יתקיים ביום שבת ה- 6.11 וישודר בשידור חי בערוץ MTV ישראל (הוט - ערוץ 89 ו-25, yes – ערוץ 75)

 

תגיות
תגובות