פרובוקטיבי וחסר טעם: הקליפ של התאומות מלול. צילום מסך מיוטיוב

פרובוקטיבי וחסר טעם: הקליפ של התאומות מלול

התאומות מהריאליטי מנסות למשוך את דקות התהילה כמה שאפשר וכעת הן מתנסות בקריירה מוזיקלית חדשה עם קליפ וסינגל פרובוקטיביים במיוחד

עברו ארבע וחצי שנים מאז שנפגשנו לראשונה עם התאומות הודיה ומירב מלול. השתיים, שהיו מרכז התוכנית בעונה השליישת של "היפה והחנון" ואף הגיעו לגמר, כנראה לא מסתפקות בקטגוריה "פליטות ריאליטי" ורוצות גם את התואר הנחשק של ה"זמרות".
אתמול בערב (א'), התאומות הוציאו קליפ ויראלי העונה לשם "אני מקפיצה", את השיר הלחין וכתב DJ עומרי 69 סגל, מי שאחראי גם לשיר "קילר" שהקפיץ את נועה קילר לכותרות עקב "שימוש בפרובוקציה שלא מתאימה לגילה" בעקבות חותמת של שמו בשיר. 

חיקוי?
חיקוי? © צילום מסך מיוטיוב

גם כאן עניין הפרובוקציה הוא מרכז העניינים ולעיתים היה נדמה שהמילים של השיר נבלעות בתוך התפאורה המיותרת של הקליפ. השיר לא מביא איתו יותר מידי, הוא לא בא להעביר מסר מסוים, ואולי הוא בכלל קליפ הומוריסטי וטציני כדי ליצור עניין סביב הבנות. 

התאומות מלול
התאומות מלול © צילום מסך מיוטיוב

המילים רדודות, כמעט ומשעממות לחלוטין. המוזיקה המקפיצה אולי מתאימה לסגנונות שנוצרו בז'אנר הפופ הישראלי אבל גם לא מחדש כלום וזה נראה כניסיון להיות כמו משהו. השיר (נכון לעכשיו) עומד על כ-67 אלף צפיות, ואנחנו צופים לו עוד הרבה כאלו, בעיקר כי הוא כוון להיות אחד כזה, ואם התאומות באמת רוצות עתיד כזמרות, אנחנו מציעים כיוון אחר שמביא יותר מוזיקה טובה ופחות מכונת צפיות במטרה להיות "נוי והדר" גרסת המבוגרים.
 
תגובות