אדיר גץ משחרר שיר שכתב עם תובל שפיר ודניאל ליטמן. צילום מסך מאינסטגרם

אדיר גץ משחרר שיר שכתב עם תובל שפיר ודניאל ליטמן

הזמר המוכשר אדיר גץ משחרר היום סינגל וקליפ לחדש לשיר שיצר יחד עם כוכבי הילדים האהובים. אז האם התגלו פה כשרונות כתיבה חדשים? האזינו

הזמר אדיר גץ הוא אחד מהזמרים יוצרים הבולטים במוזיקה המקומית הצעירה, אחרי לא מעט להיטים מוצלחים מופעי "סולד אאוט" ושילוב בין מוזיקה ישראלית, בלדות רומנטיות ונגיעות ים תיכוניות, גץ משחרר היום (א') שיר וקליפ חדש עם טוויסט מפתיע ומעניין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גץ מוציא לאוויר את הסינגל המסקרן של התקופה האחרונה, "בדיוק כמו שהיא" המספר על בחור שרוצה להתחיל עם בחורה שמוצאת חן בעיניו ושהיא לא צריכה את כל "הקישוטים" בשביל שהוא ישים לב אליה. על פניו עוד סינגל מדהים, מרגש וקסום - כמצופה מאדיר, אך הטוויסט הוא שאת השיר כתב גץ יחד עם כוכבי הילדים הכי גדולים בישראל - תובל שפיר ודניאל ליטמן שאף משתתף הוא עצמו בקליפ.

אדיר גץ - בדיוק כמו שהיא
 

ליטמן הוא חבר קרוב של גץ כבר שנים מעיר מולדתם, חיפה, ומדי פעם אנחנו זוכים לראות בחשבון האינסטגרם של השניים שיתופי פעולה מוזיקלים בהם ליטמן אחראי על הנגינה ואילו גץ על השירה.

 

״ועדיין בכל בוקר מחכה להודעה ממך..״ #ילד#מוכשר#יושב#לידי. @adir_getz

A video posted by Daniel Litman (@danielitman) on

שיתוף הפעולה של גץ עם שני הכוכבים הוליד שיר מעניין, אחר, לא כזה שמנסה להתחכם מדי, אלא להיות בדיוק כפי שהוא, אמיתי, כנה, פשוט וזה מה שתפס פה את האוזן, מעין מהפנט ומלטף. השיר כמובן מציג לנו גם יכולות כתיבה מעניינות של השלושה וגורם לנו לרצות עוד קצת מזה ועוד שירים משותפים של השלושה, גם אם הם לא בפרונט, שכן אדיר זמר מצויין שמצליח לרגש בכל שורה בשיר הזה ספציפית ובכלל. 

תגובות