יום מוזיקלי: סינגלים חדשים לאליעד נחום, עברי לידר ואייל גולן. צילום: יחסי ציבור

יום מוזיקלי: סינגלים חדשים לאליעד נחום, עברי לידר ואייל גולן

יום מוזיקלי במיוחד יש לנו היום, קבלו את ארבעת השירים שיצאו היום וגרמו לנו להתאהב בהם, או שלא?

יום כזה מוזיקלי הוא יום נדיר. אנחנו רגילים לדווח לכם מידי יום על סינגל או שניים אך היום זה יום לגמרי מיוחד ומלא במוזיקה חדשה. אז קבלו עוד ארבעה שירים בולטים שיצאו היום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עברי לידר ועופר מאירי - "בעיר הזאת"

את הזמר והיוצר עברי לידר אנחנו מכירים כבר שנים רבות, הוא הוציא בשנים האחרונות סינגלים מצליחים כמו "ניסים", "האהבה הזאת שלנו", "זכיתי לאהוב" ועוד'. את שיתוף הפעולה שלו עם עופר מאירי זכינו להכיר ממש לאחרונה כאשר הוציאו את שני הסינגלים הראשונים מתוך האלבום המתקרב - "תלך אבל שלא תעז ללכת" ו "אור ראשון". 

עברי לידר ועופר מאירי - בעיר הזאת
 

היום (א') הוציאו לידר ומאירי את הסינגל השלישי מתוך האלבום המשותף - "בעיר הזאת". את הסינגל כתב עברי בעצמו ועל הלחן, העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראיים השניים ביחד. גם בסינגל זה השניים ממשיכים בקו שהתחילו, חיבור רגוע של מוזיקה ומילים יחד עם מוזיקה יותר אלקטרונית. יש משהו מאוד מיוחד בחיבור הזה וגם בשיר הזה זה מתבטא בצורה טובה ויחודית, בנוסף, הביצוע של לידר לשיר מוצלח גם הוא סך הכל שיר מעולה, הוא זורם כמו שצריך ומצליח להשאיר אותנו מחוברים למילים וללחן לאורך השיר כולו. אך נראה כי השניים לא נשארים באותו קו שהתחילו, דבר היכול ליצור תחשות שעמום בקהל. מלבד זאת השיר בהחלט מוצלח ואני בטוחה שיצליח לא פחות משאר להיטיו של לידר.

אליעד ושמעון בוסקילה - "לנשום" 

אליעד נחום הוא ללא ספק אחד הזמרים היותר מוכשרים במדינה הוא הוציא שני אלבומים מוצלחים במיוחד ופרסים כמו זמר השנה, שיר השנה ואף אלבומי זהב. בין להיטיו ניתן למצוא את "נוסע", "מקלט", "אור", "מיאמי" ועוד. הזמר שמעון בוסקילה שמצטרף לדואט המיוחד הוא אחד הזמרים המצליחים במדינה כבר עשורים, הוא הוציא אלבומים רבים ובימים אלו אף מופיע לצידה של שירי מימון בסיבוב ההופעות המשותף. 

 

"לנשום", נכתב ע"י יוסי גיספן ואליעד כאשר על הלחן עבדו בוסקילה ואליעד, העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקלשמוע לד נועם עקרבי. השיר בעצם מחבר את שני הסגנונות המאוד שונים בין אליעד לבוסקילה וכך יוצרים יחד השניים שיר מקורי, מיוחד, שונה ובעיקר כיף להאזנה. החיבור בין הקולות של השניין עובד בצורה מוצלחת וכך גם המילים והלחן שמתחברות זו לזו בצורה טובה וכך נוצר שיר מוצלח. החיבור בין השניים לא צפוי, ואפילו מאוד מפתיע אך אם אנחנו לא חשבנו על חיבור שכזה מזל שהם היו שם לעשות את זה כי זה ללא ספק אחד השירים היותר טובים שיצא לי אחרונה.

אייל גולן - "בלי להתכוון"

את אייל גולן אני לא באמת שצריכה להציג, אבל אם בכל זאת אתם צריכים תזכרות: אייל גולן נמצא כבר שנים במוזיקה הישראלית ונחשב לאחד הזמרים הטובים במדינה, הוא הוציא אין ספור אלבומים וזכה בפרסים רבים במהלך כל שנות הקריירה. בין שיריו בוודאי תכירו את "ימים יגידו", "טוב לך איתו" ו"דבש בשפתיים" עם להקת מה קשור.

 

 

 

את מילות השיר כתב אליה רוסיו ועל הלחן הופקד סתיו שמש, את ההפקה המוזיקלית ועיבוד השיר אחראי יעקב למאי. השיר די רגוע, אולי אפילו רגוע מידי, הביצוע של גולן באופן לא מפתיע מצוין והוא מחזיק את השיר כמו שרק הוא יכול היה לבצע. שיר טוב סך הכל, ואני בטוחה שעוד נשמע אותו לא מעט פעמים.

מנור שבת - "רקפת" 

כבר שנים שמנור שבת היא לא רק הבת של שלומי ואחות של אביהו, היא ללא ספק כבר עומדת בפני עצמה כאחת הזמרות היותר טובות ומעניינות במוזיקה הישראלית. היא הוציאה שירים כמו: "למדתי לעוף" ו"לא כאן". 

מנור שבת - רקפת
 

את "רקפת" כתבה שחף וולמן, הלחין מאור תיתון ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית הופקד ראובן חיון. הסינגל החדש מיוחד כל כך, הוא נותן תחושה רגועה ומצליח לסחוף אותנו לאורך השיר כולו. שבת הצעירה הוציאה כבר מספר סינגלים אך דווקא שיר זה הוא בעייני הטוב ביותר שלה עד כה. הוא עדין ושבת מצליחה לבצע אותו בצורה מוצלחת ואני כבר ממש מחכה לאלבום המלא שלה.

שימי תבורי - יהודית

אחרי פרשה שממשיכה להסעיר מדינה שלמה, בעקבות הזוגיות הלא ברורה של הזמר שימי תבורי (שהובילה לסכסוך משפחתי) עם אשתו הטריה - יהודית באומן. הטירוף לא מפסיק לספק כותרות, כשהיום מגיעה עוד כותרת מוזיקלית במיוחד מהמשפחה - סינגל.

 

תבורי משחרר היום סינגל רומנטי שמוקדש כולו לבאומן ואף נקרא "יהודית". מה שמיוחד בו הוא שהוא קצת שיר אהבה בסימן קצת יותר קצבי. השיר מתאר את יהודית ואת האהבה של שימי כלפיה ותבורי גם שולח עקיצה בשיר לתקשורת שמספרת "חצי אמת חצי שקרים".

 

תגובות