רשמי: לאלי אספוסיטו תופיע בישראל באפריל 2017. צילום מסך מיוטיוב

רשמי: לאלי אספוסיטו תופיע בישראל באפריל 2017

הכוכבת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, מגיעה להופעה נוספת בישראל, תוך פחות משנה מאז המופע הקודם. כל הפרטים

אחרי שכבר הצהירה בריאיון למגזין איטלקי שזה על הפרק, היום (ג') נודע באופן רשמי שלאלי אספוסיטו חוזרת להופעה חדשה בישראל כבר באפריל הקרוב עם הטור לאבלומה החדש "SOY".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

האלבום "Soy" הוא השני במספר של אספוסיטו, אחרי אלבומה הראשון "A Bailar" שהצליח במיוחד, ביחד עם סיבוב הופעות מוצלח שהגיע גם לישראל, הגיע האלבום השני ב-20 במאי ויחד איתו מספר להיטים חדשים ומוצלחים.

© חן אביב

לפני מספר חודשים פרסמנו לראשונה שאספוסיטו כבר אמרה שיש תכנון להופעה נוספת בישראל עם אלבומה החדש "Soy" כחלק מסיבוב ההופעות העולמי "Soy Tour" שכבר רץ בעולם וביקר באיטליה וארגנטינה. היום, לאלי חושפת באינסטגרם שלה את התאריכים הרשמיים לסבב באירופה, וגם ישראל בפנים. התאריך המיוחל הוא יום חמישי, ה-13 באפריל! כמעט שנה בדיוק מאז המופע הקודם, וגם הפעם מדובר בחול המועד פסח.

ההופעה תתקיים ב"היכל מנורה מבטחים" בתל אביב ותכלול להיטים מהאלבום החדש כמו "Boomerang", "EGO" ו"Soy" וכמובן גם שירים מאלבומה הראשון כמו "Histeria" ו"Del Otro Lado". המופע בישראל יחתום את סיבוב ההופעות באירופה, כך שלא נתפלא אם לאלי תפתח הופעה נוספת בימים שאחרי, ואנחנו גם מצפים לשהות קצת יותר ארוכה. למי שמועניין בכרטיסים, נספר שהמכירה עוד לא החלה באופן רשמי.

היא מגיעה!
היא מגיעה! © אינסטגרם, יחסי ציבור

לאלי הופיעה בישראל באפריל האחרון, חג הפסח, להופעה עם הטור האירופאי ל-"A Bailar" שהתקיים גם הוא בהיכל מנורה מבטחים. ההופעה זכתה לביקורות רבות ואוהדות והמעריצים יצאו מרוצים. בנוסף, רגע לפני ההופעה נפגשנו עם לאלי לריאיון מיוחד בו סיפרה על הקשר האוהב לישראל ואף גרמנו לה לשיר את "מה נשתנה".

ריאיון עם לאלי בישראל. כתבת: אורן טוב | צילום ועריכה: משה אבוטבול | מתורגמנית: עדן טוב
 

מדובר בצעד די חריג בנוף ההופעות של האמנים הבינלאומיים, שכן בדרך כלל נהוג לעשות הפסקה של למעלה משנה עד שמביאים לישראל שוב את אותו אמן וזאת בכדי ליצור ביקוש אצל רוכשי הכרטיסים. אלא שכנראה לאלי סיפקה את הסחורה והיה מספיק ביקוש בכדי לארגן הופעה נוספת לכוכבת הלטינית האהובה.

כבר הצבעתם ללאלי בנבחרי השנה שלנו? לחצו כאן!

תגובות