אחרי ארבע שנים: דור דניאל חוזר למוזיקה בסינגל חדש. צילום: קובי ריכטר

אחרי ארבע שנים: דור דניאל חוזר למוזיקה בסינגל חדש

כל-כך הרבה זמן חיכינו והנה זה בא, לאחר ארבע שנים שלקח הפסקה מעולם המוזיקה, חוזר אלינו הזמר והיוצר המוכשר, דור דניאל, עם סינגל מרגש ונוגע הנקרא "ארבע שנים"

אין כמו לפתוח את השנה החדש עם חזרה מפתיע של הזמר המוכשר שכולנו אוהבים, דור דניאל, לעולם המוזיקה. את דור כולנו מכירים כמובן אחרי שכבש את מרכז הפלייליסטים עם עשרות להיטים ובניהם: "מקום לצידך", "בין החלומות", "רציתי", "קורא לך" ועוד,  ואחרי שכתב טקסטים לגדולי המוזיקה הישראלית כמו: "אהבה קטנה" (שכתב והלחין לשירי מימון), "משהו ממני" (שהלחין להראל סקעת), "את יפה" (שהלחין לעידן יניב) והרשימה עוד ארוכה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כעת, לאחר הפסקה מאולצת של ארבע שנים מהופעות, עקב שני ניתוחים במיתרי הקול, חוזר אלינו הזמר והיוצר המוכשר, לעולם המוזיקה ולבמה עם סינגל ראשון חדש מתוך אלבומו השלישי עליו עבד במרץ בשנים האחרונות. הסינגל החדש נקרא "ארבע שנים", אותו הוא כתב, הלחין והפיק מוזיקלית בעצמו.

השיר החדש "ארבע שנים", מתאר סיפור אהבה מדהים ומצמרר על אהבה ישנה שחוזרת לפרוח. בעצם מילות השיר מתארות חזרה לאהבה ישנה אחרי תקופת זמן ממושכת של ארבע שנים, על הרגעים היפים, הקשים והאהבה העצומה שנקטעה וחזרה לעצמה למרות שעבר כל-כך הרבה זמן מאז שנפרדו.

 

 

השיר החדש יכול להתפרש בשני מובנים, כבלדת אהבה מרגשת על זוג שחוזר לאהוב אחרי פרידה ארוכה או, על דור דניאל עצמו כזמר ויוצר שלא מוותר למרות הכל על האהבה הענקית והאמיתית שלו למוזיקה וחוזר אליה אחרי ארבע שנים. המילים בשילוב עם קולו המיוחד של דור והלחן הנעים והנוגע יוצרות שיר מצמרר בכל שניה ושניה כשהוא מתנגן, פשוט אפשר לשמוע על הקול של דור כמה הוא באמת מתכוון לכל מילה, עד כמה המוזיקה הייתה חסרה לו כל השנים האלו, שהיא היחידה שהצליחה לעורר בו את כל הרגשות והדחף להמשיך ליצור.

החזרה של דור לעולם המוזיקה אחרי כל השנים לא מובן מאליו בכלל, אך הוא ללא ספק מוכיח לנו שכשרון לא נעלם אף פעם. מי שהמוזיקה מוטמעת בתוכו ומי שעושה את זה מהמקום הכי כנה ואמיתי בלב, יצליח לרגש ולהדהים את כולם גם אם יעברו עשרות שנים ודור דניאל הוא ההוכחה הטובה ביותר לכך. דור כתב בדף הפייסבוק שלו.

"אני יודע, זה לקח הרבה מאוד זמן, ארבע שנים ליתר דיוק, האלבום הזה הוא הדבר הכי קרוב שהיה לי עד עכשיו לילד. כל כך הרבה חבלי לידה אבל כמה שאני אוהב אותו... התרחקתי ללא מעט זמן אבל רק בשביל לחזור קרוב יותר, חשוף יותר, ללא מגננות וזה הסינגל הראשון ממנו... תודה שחיכיתם לי".

תגיות
תגובות