רוקדת: אניה בוקשטיין בקליפ לסינגל חדש. צילום מסך מהקליפ

רוקדת: אניה בוקשטיין בקליפ לסינגל חדש

אניה בוקשטיין חברה לדי ג'יי המצליח עופר ניסים וביחד הפיקו את הסינגל "רוקדת" שיצא כחלק מאלבומה השני של הזמרת והשחקנית המוכשרת. לאחר השקת השיר במסיבת הסילבסטר במוצאי שבת, כעת יוצא גם הקליפ הרשמי

אחרי שבשבוע שעבר השיקו אניה בוקשטיין ועופר ניסים סינגל שנוצר משיתוף הפעולה של השניים, הבוקר (א') מושק גם הקליפ. הסינגל, "רוקדת", נכתב על ידי בוקשטיין והופק מוסיקלית על ידי ניסים. הסינגל החדש והמפתיע הוא חלק מאלבומה השני של השחקנית והזמרת.   

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

rokedet1
© צילום מסך מהסרטון

לאחר טבילת אש ראשונה מוצלחת מול אלפי אנשים במסיבת השנה האזרחית החדשה החדשה בניצוחו של עופר ניסים, שם ביצעה בוקשטיין את השיר בלייב והלהיבה את הקהל, מגיע היום גם הקליפ הרשמי. בקליפ, שביים דויד פרץ, מוכיחה לנו בוקשטיין שוב שהיא טאלנטית אמתית עם יכולות שירה מרשימות, בנוסך להיותה שחקנית מוכשרת. 

"אני מאוד מתרגשת לחשוף שיתוף פעולה עם אחת מאגדות המוסיקה הגדולות שצמחו כאן, אומן שתבע את חותמו על סצינת הלילה והמועדונים בארץ ובעולם- עופר ניסים", מספרת אניה, "השיר הוא סיפור של הפוגה ממסע של חיפוש אהבה. על לילה שמשכיח ומערפל כאב ובדידות. על רגע שמתמסר לחוויה ולתנועה. כתבתי את רוקדת בהשראת האנשים שאני הכי אוהבת, והרגיש לי שהשיר והסיפור שלו מבקשים את הקצב והקסם של עופר ניסים".  

"רוקדת" - אניה בוקשטיין ועופר ניסים. בימוי ועריכה: דויד פרץ
 

 



תגובות