לא סתם עוד להיט: בן אל וסטטיק בסינגל חדש. צילום: משה נחומוביץ'

לא סתם עוד להיט: בן אל וסטטיק בסינגל חדש

אחרי שנה מוצלחת ביחד, בן אל וסטטיק משחררים להיט וקליפ חדש לקראת ראש השנה. האם מדובר בלהיט חם או סתם?

את בן אל תבורי וסטטיק באמת אין צורך להציג, וזאת כי הם אחד הצמדים המוכרים והמוצלחים ביותר בשנה האחרונה. מי שבכל זאת צריך תזכורת, הם נכנסו לחיינו כצמד לפני כשנה ומאז אי אפשר לפספס אותם. שיריהם "סלסולים", "כביש החוף" ו"ברבי" הפכו ללהיטים בכל מקום, גם מעבר לקהל היעד שלהם, ואף כל אחד מהם זכה למעל 20 מליון צפיות ביטיוב.

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

אחרי שהציבו רף מטורף של 23 מליון צפיות בשלושה חודשים האחרונים, היום (א') הצמד מוציאים לאוויר שיר חדש "סתם". את השיר כתבו בן-אל וסטטיק בעצמם להפקה ועיבוד מוזיקלי, כרגיל, של ירדן (jordi) פלג.

 

השיר קצבי וקליט כמו שאר שיריהם, ואכן כיף לשמוע. מעט הופתענו כי בניגוד לשאר שיריהם, אפשר להבחין בבירור שהוא מעט פחות קופצני, ויותר מתרכז במילותיו. השיר מלווה בקליפ שמבקר את הביקורות כלפי השירים שלהם, על מחיר התהילה והפרסום שכולל תצוגת שערי מגזינים ועיתונים שמדברים על הצמד וכן הם עצמם צוחקים על "הסכסוך" שהמציאו להם, על הטייטל "בן של" שמנסים להזכיר לבן אל בתקופה האחרונה ועל השמועות שהם קונים צפיות ולייקים ביוטיוב.

כמו שאר שיריהם השיר מכיל בקליפ ריקוד מיוחד משלו. נראה כי בן-אל וסטטיק ולא מפסיקים להפתיע והם ממשיכים להשתמש באותו מתכון מנצח שכובש את כולנו. ומי שצופה או מאזין לקליפ מבין בין רגע שמדובר בלהיט מעולה של הצמד ששוב לא אכזבו ועמדו ברף שהציבו לעצמם.

 

 

תגובות