לא בדיוק אבל בערך: הקאברים שאתם חייבים להכיר. צילום: רון קדמי

לא בדיוק אבל בערך: הקאברים שאתם חייבים להכיר

קאברים הם תמיד דבר מדהים ומיוחד, בעיקר כשהזמר נותן את הזווית שלו לשיר ולפעמים זה אף מוצלח יותר מהביצוע המקורי. החלטנו לרכז לכם את חמשת הקאברים שהכי נגעו בנו!

אנחנו מקבלים מהזמרים המוכרים לא מעט קאברים, שמרעידים את הרשת. אספנו בשבילכם את הקאברים שאתם חייבים להכיר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אביאור מלסה ונועה קירל- Cold water
הקאבר הראשון שבחרנו הוא של אביאור מלסה, שעומד מאחורי הלהיטים של הקיץ האחרון "קיץ" ו"מצאנו אהבה", ונועה קירל הכוכבת הצעירה מרובת הכשרונות שנכנסה לחיינו לפני כשנתיים ומאז לא ניתן לפספס אותה. הקאבר שעשו ביחד יצא לפני כחודש, והשילוב בין קולותיהם בהחלט הפתיע אותנו- ולטובה. הקאבר יצא לכבוד המצעד השנתי הבן לאומי של גלגלצ 2016 בו מגוון זמרים הכינו ביצועים מיוחדים למגוון זמרים. חוץ משילוב הקולות המוצלח, הוא בהחלט הצליח לגעת בנו ואולי מעט ולרגש אותנו. מקווים שצופה לנו עוד שיתוף פעולה.

 



אגם בוחבוט- Love Yourself, Let Me Love You 
הקאבר הבא שהחלטנו להשמיע לכם בוצע על ידי לא אחרת מאשר הכוכבת הצעירה אגם בוחבוט. את אגם הכרנו לראשונה כשהייתה בת 8 בבית ספר למוזיקה וכל השאר כבר היסטוריה. לפני כחצי שנה הוציאה אגם את הקאבר לשיר love yourself של הזמר ג'סטין ביבר שהספיק לצבור לא פחות מ600,000 צפיות! הקאבר הועלה לעמוד הרשמי של אגם ביוטיוב, בה היא שרה ומאחוריה נגן גיטרה. אנחנו לא הצלחנו שלא להתאהב קול היפה ובקאבר שביצעה בצורה מדויקת ויפה. לאחרונה בוחבוט הוציאה קאבר נוסף לשיר של ביבר, קאבר לשיר "Let Me Love You" שגם אותו ביצעה בצורה מדהימה ומיוחדת. 

 
אגם בוחבוט - Let me love you. צילום: רון קדמי באדיבות זאביק דרור יחסי ציבור
 


איזי- לא הכל מן אללה
מאיזי אנחנו רגילים לקבל שירים טובים עם מסר אכותי, אך את שירו "לא הכל מן אללה", לקחו צעד אחד קדימה. השיר מדבר בין היתר על כבוד הדדי, ולכן בשיתוף עם MTV, איזי, כוכב הרשת שגיא ביטבוקס, אליעד, ונסרין קדרי עשו לו קאבר מיוחד בשנה שעברה. גם כאשר שגיא על הביט, ואליעד על הגיטרה שר ביחד עם איזי, אנחנו נוכל לספר עד כמה הקאבר מיוחד וטוב. אך הפעם זה לא הכל. גם נסרין קדרי והנשיא הופיעו בקאבר, הנשיא- רובי ריבלין נשא דבריו על השלום, ונסרין שרה חלקים רבים מהשיר בערבית. השילוב בין הקולות נורא יפה, והמסר מאחורי הקאבר והשיר עצמו עוד יותר חזק. זהו בהחלט קאבר שחייבים להכיר.

אגם בוחבוט - Let me love you. צילום: רון קדמי באדיבות זאביק דרור יחסי ציבור
 


עמית ויהונתן- אין לי אותך
את הקאבר הזה אתם בטוח לא תרצו לפספס. הקאבר הוא של הצמד עמית ויהונתן שפרצו אל חיינו לא מזמן. אתם כנראה מכירים אותם כשניים בעלי הקליפי משאפים מטורפים שמטריפים את הרשת וגם אותנו. אז למקרה שלא ידעתם הזוג התחיל את דרכם בעשיית קאברים לשירים מוכרים לשירים אהובים ואנחנו בחרנו את האחד שהכי אהבנו, ושהכי נגע בנו, הלוא הוא הקאבר שעשו לשיר "אין לי אותך" של עדן בן זקן. אי אפשר לפספס את השילוב המדהים בין הקולות של השניים ואת הצורה הייחודית בה הם שרים כל שיר. בהחלט משהו שהיינו רוצים לשמוע כל יום.

אגם בוחבוט - Let me love you. צילום: רון קדמי באדיבות זאביק דרור יחסי ציבור
 

 

דניאל גד וג'וי ריגר- האהבה הזאת שלנו
לפני הסתבכות העניינים בין יס לערוץ הילדים, או בוי הייתה בהחלט אחת מהסדרות הטובות והמיוחדות ביותר שיצאו לאוויר בשנה האחרונה. הסדרה, למי שלא היה פה בשנה האחרונה, שמה דגש גדול על המוזיקה שאנחנו וההורים שלנו היינו שומעים בילדות בתוך העלילה, וכל פרק מלא בקאברים מרגשים ונוגעים. ולמרות המגוון העצום של הקאברים מהסדרה, אנחנו בחרנו בשיר "האהבה הזאת שלנו" של עברי לידר, שביצעו דניאל גד וג'וי ריגר. חוץ מהעובדה שהשיר מרגש מאוד, הקולות של השניים התחברו באופן מושלם, והצליחו לחדור לנו ללב במהירות, ואפילו לשמוע את הקאבר כמה פעמים ברצף.

אגם בוחבוט - Let me love you. צילום: רון קדמי באדיבות זאביק דרור יחסי ציבור
 
תגובות