מגיב לראשונה: דודו אהרון בשיר על הפרידה מהארוסה. צילום: אוהד קב

מגיב לראשונה: דודו אהרון בשיר על הפרידה מהארוסה

שמועות רבות התפרסמו בימים האחרונים סביב הסיבה האמתית לפרידה וביטול החתונה של דודו אהרון ושיר רוזנבלום. היום (ב') שוחרר אהרון סינגל חדש שמדבר על הפרידה הכואבת זאת לאחר שהעלה אתמול סטטוס בו הוא מתייחס לפרסומים השונים בתקשורת

סוף לשמועות? היום (ב') עולה דודו אהרון שוב לכותרות, והפעם מדובר בשיר חדש ולא בעוד שמועה על הסיבה לביטול החתונה. אבל, בחיים כמו בחיים, הכל קשור אחד לשני והסינגל החדש של הזמר האהוב מתייחס לפרידה הכואבת משיר רוזנבלום.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הסינגל החדש, שנקרא "השיר שלך" נכתב והולחן על ידי אהרון עצמו והוא מלווה בקליפ שצולם כולו בשחור לבן. בשיר הוא מספר על הפרידה הכואבת והכאב שנשאר: "העצב בא דופק בשקט/איך ארגיש מחר/כשאראה אותך עוזבת/לא יהיה לי קל". אהרון גם מתייחס לשמועות שעלו בתקשורת בנוגע לסיבה האמתית לפרידה: "ריכולים זולים בשקל/שוב עוד כותרות/תניחו לי לכאוב בסתר".

 

כזכור, אהרון יצא בשנתיים האחרונות עם רוזנבלום ובמשך קצת יותר מחצי שנה הם החזיקו בססטוס – מאורסים. קצת לפני הצעת הנישואים החלו להופיע פרסומים בתקשורת שאמו של אהרון, ציפרה, לא מאושרת מהזוגיות של השניים ואף היא התראיינה ולא פחדה לספר לכולם שהיא לא אוהבת את הכלה העתידת, במילים עדינות.

התאקל בין ציפורה לרוזנבלום כבר היה ידוע לכל המדינה בזמן האחרון ועפו כינויים כמו: "שק של נחשים", "אישה רעה" וכמובן ההצהרה מצד ציפורה כי היא תמות לפני שתהייה חתונה. הסיפור הפך לכל כך מדובר שאמא של אהרון אף זכתה לחיקוי ב"ארץ נהדרת".

 

כל השנים האלה הנשמה חיכתה רק לך ...❤️ #יוםהולדת

A photo posted by Dudu Aharon (@duduaharon) on

לפני מספר ימים פורסמה הידיעה כי אהרון ורוזנבלום הפרידו דרכיהם וביטלו את האירוסין. מאותו רגע צצו מספר שמועות על הסיבות לפרידה כשהמרכזיות ביניהן מדברות על כישוף, התערבות מוצלחת מצד האמא והאחרונה – סירוב מצד שיר לחתום על הסכם ממון.

אתמול הזמר שם סוף לשמועות כאשר פרסם בעמוד הפייסבוק שלו סטטוס שמסביר בדיוק את מה שקרה: "הימים האחרונים לא קלים עבורי, בלשון המעטה. אני מקבל באהבה את מחיר הפרסום ומבין שהוא כולל גם חיטוט ציבורי ברגעים הכי קשים ועצובים, שכל אדם אחר היה רוצה לעבור עם המשפחה או עם החברים הקרובים." עוד הוסיף אהרון כי "כואב ומרגיז לקרוא בעיתון שמועות וסיפורים הזויים ושקריים עלינו, כמו סיפור הסכם הממון או ה'כישוף הנורא' שהוטל עלינו. האמת היא פשוטה: לפעמים גם אהבה גדולה לא מספיקה וכל אחד בוחר ללכת לדרכו... לכל אלו שמחפשים עוד כותרת ומסתמכים על 'מקורבים'- תנו לדמיון שלכם קצת לנוח ושחררו." את הפוסט חתם הזמר בנימה אופטימית: "תודה לכל אלו שמתעניינים ומחזקים אותנו, שיר ואני אנשים חזקים, ואנחנו נעבור את זה ביחד ולחוד".

© צילום מסך מפייסבוק

אז כמו שניתן להבין אין קשר בין כל הסיבות שנזרקו לחלל האוויר בימים האחרונים, שכן הפרידה מבוססת על אי התאמה שהרגישו בני הזוג בשלב זה. דודו ושיר מצטרפים לגל ביטולי אירוסין שהתחולל בחודשים האחרונים ובין השאר כלל את אגם רודברג וגל אמיתי ואת עוז זהבי וליהי קורנובסקי.

תגובות