זה שלנו: "נתן גושן גורם לנו להתאהב בכל הופעה מחדש". צילום ארכיון: ספיר שלמה

זה שלנו: "נתן גושן גורם לנו להתאהב בכל הופעה מחדש"

אחרי כל הטירוף שעבר בשנה האחרונה שכוללת גם הצלחה מפתיעה באירופה, נתן גושן עלה על הבמה במועדון התאטרון יחד עם קהל מעריצים ענק להופעה מיוחדת שרק גרמה לנו לרצות להשאיר אותו שלנו. ביקורת מופע

אין ספק שנתן גושן עבר שנה מפתיעה במיוחד, ביום חמישי האחרון, החליט לציין את העשייה ואת כל הטירוף סיביבו בהופעת חורף במועדון התאטרון. 

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

הערב התחיל באוויריה נעימה, קהל עד אפס מקום והתפרצות של גושן לבמה עם השיר החדש שיצא ממש לפני שבועיים "26", הקהל ביחד איתו עם מילות השיר בצורה מושלמת. אחרי התחלה מקפיצה שפתחה את הערב כמו שצריך חזרנו יחד איתו אחורה לבלדות עם השיר "בואי בשלום" ואז עם השיר הראשון שפרץ את דרכו "מה שיש לי" בביצוע אקוסטי מדהים ושילוב עם תאורה שמאירה על הקהל בפלאשים, ומחברת את גושן יחד עם הקהל. באותו קו שקט ונעים המשיך עם השיר "חיכיתי" שהתחיל בצורה מרגיעה וברגע אחד הפך לבלאגן שלם על הבמה, סולו גיטרה מטורף וקהל יחד עם גושן בשירת המילים. 

מיד לאחר מכן קיבלנו את השיר "גבולות היגיון" בביצוע יוצא דופן שעשה לנו טוב על הלב. "את השיר הבא כתבתי לא מזמן, הוא יהיה באלבום הבא, הוא התחיל משיחת טלפון עם חבר עד שהרגשתי שאני חייב לשפוך את זה", נתן שיתף את הקהל והתחיל בשיר "ישנים" שייכנס לאלבום החדש. 

נתן גושן בהופעה - גבולות הגיון
 

"מה אם נתנשק", "דקה משיגעון" ו"איפה את" המשיכו את המופע בשיגעון עם תאורה מטורפת על הבמה וביצועים מוזיקליים מיוחדים וחדשים. "יום אחד ילד בן 15 החליט לקחת את השיר שלי ולהפוך אותו לרמיקס", גושן כמובן דיבר על השיר "Thinking about it" שהפך את נתן להצלחה בינלאומית באירופה. "עדיין ריק" ו"סערה" המשיכו את ההופעה בצורה מושלמת שרק עשתה לקהל חשק לעוד. 

 

ברגע הזה עלה חנן בן ארי לבמה וביצע את השיר "ממך עד אליי" יחד עם הקהל שידע את המילים בצורה מושלמת ואז יחד עם נתן ביצעו את הלהיט "זה שלנו"- ביצוע משוגע ומדהים ואת השיר "איזון" שהראה לנו עד כמה אנחנו אוהבים את השילוב בין השניים. לאחר מכן נתן ביצע את השיר "עוד" ואז שוב יחד חנן את השיר המצליח והמרגש של ארי "אמא אם הייתי".

נתן המשיך את המופע עם השיר "דברי איתי יותר" וסיים את המופע שוב בביצוע של השיר "26", ביצוע שסגר את המופע בצורה הטובה ביותר, הקהל בהיסטריה יחד עם גושן שר את המילים בהרמוניה מושלמת מה שהרים את האווירה. התאורה המטורפת, הקהל וכמובו גושן בעצמו - כל אלו יצרו את תחושה של מופע פשוט מושלם, ביצועים חדשים ומפתיעים ובעיקר האוויריה שהייתה מדהימה. גושן הוכיח שוב שהוא אחד האמנים המוכשרים ומעולים ביותר שהכרנו, בין אם זה ביצירותיו ובין אם קולו ובנוכחות הבימתית שלו שגורמת לנו להתאהב מחדש בכל הופעה שלו. מגיע לו להצליח ולפרוץ את גבולות הים - אבל שלא יקחו לנו אותו יותר מדי, בכל זאת אנחנו רוצים להרוויח כמה שיותר הופעות מושלמות שלו, בדיוק כמו זו.

 

אחרי ההופעה תפסנו את נתן לשיחה קצרה על ההצלחה בח"ול, ההתרגשות ובעיקר על מה שמחכה לנו בקרוב: "אני לא כל כך מעכל את זה, כי אנחנו כאן בארץ וכל הדברים קורים בחו"ל, אבל אני שמח בזה שזה קורה", משתף אותנו גושן בהזנקת הקריירה שלו באירופה ומוסיף: "תיכף אנחנו נתחיל להופיע גם שם, אבל אין ספק שהקהל פה זה הקהל המנצח, זה העם שלי זה מה שאני".

אז מה הלאה?
"שרק ימשיך ככה. האמונה גדולה, אנחנו לא מצפים יותר מידי אנחנו עובדים יום ולילה, אנחנו כל הזמן מופעים. זאת הייתה הופעה כדי לציין שאנחנו עדיין עובדים על זה ושיש לי קהל שמגיע וזה הדבר הכי טוב שיש לי, בחיים לא חשבתי שאני הוציא שיר, אלבום ראשון, שני, שלישי ורביעי ואחר כך גם חו"ל. הכל מבחינתי פרס וחוגגים את זה". 

 
תגיות
תגובות