פרסום ראשון: הסוף של להקת בויבנד. צילום: משה נחומוביץ'

פרסום ראשון: הסוף של להקת בויבנד

כשלוש שנים מאז שנוסדו ואחרי שכיכבו בערוץ הילדים, להקת הפופ המקומית, "בויבנד", בדרך להפריד כוחות. כל הפרטים

בשנת 2014 הושקה במפתיע להקת בנים חדשה בישראל (המורכבת משלושה בנים) והצליחה להכנס במהירות לקצב עשייה מסחרר תחת השם "בויבנד". מאז הוחלף חבר להקה אחד שפרש בחבר להקה חדש והלהקה צמחה אף יותר, אלא שכעת מתברר שהם כבר לא ימצאו את עצמם על אותה הבמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כבר כמה חודשים שהבנים (שחף אקסלרוד, עודד סבג וצחי מוסא) לא הוציאו שיר חדש לאוויר, לא מרבים להגיע בהרכב מלא להשקות ואירועים תקשורתיים ואפילו בחשבון האינסטגרם שלהם הם כבר לא כזה ביחד כמו בעבר. כל אלו עוררו את חשדם של רבים. ומבדיקה שלנו התברר - החבורה כבר לא תופיע יותר במשותף והם אכן בדרך לפירוק באופן רשמי.

בצילומי
בצילומי "הבנים והבנות" © סגיב כהן

הבשורה באה לאחר שנה טובה במיוחד ללהקה שכן כיכבו בערוץ הילדים עם שירי נושא של "הבנים והבנות" ו"הצלצול האמיתי" וכאמור, גם שיתוף פעולה עם ג'ורדי בלהיט האחרון שלהם. כמו כן, בסוף חודש מרץ האחרון, חברי הלהקה החליטו לצאת כולם במשותף מהארון - מה שהיה אמור להוסיף עוד עניין סביב הבנים.

תגידי לי - בויבנד
 

אך האם הפירוק הוא סופי? על פי השערות שונות מסתמן שהפורמט של "בויבנד" ישתנה, כלומר החבורה באמת תתפרק ובמקומה ימשיכו רק צחי ועודד כצמד מוזיקלי חדש תחת מיתוג מחודש. השניים כבר החלו להופיע יחד באירועים שונים - כך שמהלך שכזה בהחלט על הפרק. אומנם עדיין אין הודעה רשמית בנושא, אך הפרידה בהחלט כבר כאן. הפירוק קרה בעקבות פרשיתו של שחף מהלהקה לטובת התחלה חדשה.

מענת ברזילי, המייצגת את הלהקה נמסר: "אין תגובה".

עדכון: לאחר פרסום הכתבה שחף פרסם סטטוס בחשבון הפייסבוק שלו בו אישר רשמית את דבר הפרידה: "לאור השמועות הדרמתיות שאינן באמת דרמתיות, אני רוצה להגיד תודה לכל מי שהלך איתי בדרך המדהימה... למדתי המון בשנתיים וחצי האחרונות. הגשמתי חלומות, גרמתי לאלפי ילדים לשמוח ולחייך, הבאתי מעצמי מה שיכולתי לתוך הדבר הזה, דחפתי ליציאה מהארון - כי באמת היה לי חשוב שייחשפו לזה ילדים ונוער וידעו שהם לא לבד. והכי חשוב - נהנתי. תודה לכם ותודה לצחי ועודד המקסימים שהיו איתי לאורך המסע המטורף הזה. עוד נתראה".

© צילום מסך
תגיות
תגובות