ג'יי באלווין בראיון לפרוגי: "מוכן לתת את כל האהבה שלי". צילום: משה אבוטבול

ג'יי באלווין בראיון לפרוגי: "מוכן לתת את כל האהבה שלי"

הכוכב הלטיני מבין המובילים בעולם, נחת אתמול (ב') בישראל והתיישב איתנו לראיון מיוחד לקראת ההופעה המתוכננת הערב. מה הוא מתכנן לקהל הישראלי והאם הוא הולך בדרכה של לאלי אספוסיטו? צפו

יש לו מיליוני צפיות ביוטיוב, שבעה מיליון "סאבים" בערוץ, 16 מיליון עוקבים באינסטגרם, זכה בשיא גינס על השיר הלטיני הכי מצליח בכל הזמנים "Ginza" - ויש לו מעמד של כוכב לטיני מוביל. ג'יי באלווין נחת אתמול (ג') בשיא ההצלחה בישראל לקראת המופע הגדול שיתקיים הערב (19:00) באמפי פארק רעננה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

באלווין הוציא שלל להיטים גדולים שמככבים בכל מסיבה אפשרית כמו: "Ay Vamos" (שכבר חצה את המיליארד צפיות) ו"Ginza". כמו כן לאחרונה שיתף פעולה עם קמילה קבלו ופיטבול כשהוציא את "Hey Ma", שיר הנושא של "מהיר ועצבני 8".

היישר למסיבת עיתונאים
היישר למסיבת עיתונאים © דניאל צברי, ארקנסטון פרודקשיין

בראיון שערכנו איתו במלון "שרתון" בתל אביב, בו ישהה עד עזיבתו בחמישי בלילה, סיפר הכוכב על ההתרגשות מהביקור הראשון בארץ הקודש, כמו כן סיפר שמתוכנן לו סיור ברחבי ירושלים - לו הוא כל כך מצפה. בנוסף, חלק איתנו הכוכב את העובדה שהוא שמע בעבר כמה שירים ישראלים וכי פעם בשנתיים הוא שומע על להיט מקומי שהופך להצלחה.

כתבת: אורטל כהן | צילום ועריכה: משה אבוטבול
 

כמו כן, שוחחנו עם הכוכב על הפיגוע שאירע שלשום (ב') במנצ'סטר מיד בתום הופעתה של אריאנה גרנדה. "שולח את תפילותיי למשפחות", סיכם באלווין.

פרגן לא מעט למעריצים
פרגן לא מעט למעריצים © דניאל צברי, ארקנסטון פרודקשיין.
ויש גם לימו-בוס...
ויש גם לימו-בוס... © דניאל צברי, ארקנסטון פרודקשיין.
בהצלחה בהופעה!
בהצלחה בהופעה! © דניאל צברי, ארקנסטון פרודקשיין
תגובות