הכירו את עמית ואלירז: ״החלום שלנו הוא לכבוש כל יעד אפשרי". צילום מסך

הכירו את עמית ואלירז: ״החלום שלנו הוא לכבוש כל יעד אפשרי"

הכירו את עמית ואלירז פרץ, צמד אחים חדש ומרענן במוזיקה הישראלית. שהוציא לפני מספר חודשים את הסינגל הראשון שלהם, והיום מוצאים סינגל חדש שאנחנו מביאים לכם אותו בבכורה!

 
לא מעט כישרונות ישראליים מתגלים בשנים האחרונות ועם זאת, לא מעט שמגיעים כ״צמד״. והפעם: צמד האחים- עמית (23) ואלירז (24) פרץ מאזור, עובדים במרץ בשנה האחרונה על אלבום הבכורה שלהם. היום יוצא הסינגל השני שלהם ״אותו סיפור״.
השיר החדש "אותו סיפור", מתחיל שקט ונעים ומתפתח לאט לאט למסיבה אחת גדולה. שילוב הקולות של האחים לגמרי עושה את העבודה וגורם לנו להתאהב בקולות שלהם שמשתלבים בצורה מושלמת! אין ספק כי הצמד יודע את העבודה והתחיל את דרכו בצורה הטובה ביותר. בקליפ החדש שלהם מככב גם טל מלכה, כוכב הנוער העולה המככב ב"פלאשבק". הבאנו לכם את את הקליפ והשיר בבכורה ראשונה, כאן אצלנו!

אותו הסיפור - עמית ואלירז
 

מתי התחלתם לעסוק במוזיקה?
 
עמית: ״התחלנו בגיל מאוד צעיר. בהתחלה לא בצורה מקצועית, היינו יושבים בעיקר עם החבר׳ה בשביל הכיף. כשהשתחררנו מהצבא נסענו ל'טיול אחרי צבא' והתחלנו לחשוב מה יהיה ומה נעשה אחר כך. זה היה או ללמוד ולהתמקצע בתחום ההפקה המוזיקלית, או לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים- שזה להוציא את המוזיקה שלנו לאור. ובסופו של דבר זה מה שהחלטנו לעשות״.
 
מה מושך אתכם לעולם המוזיקה?
 
עמית: ״מוזיקה בשבילי זה כל החיים, זה מה שגורם לי אושר. זו הדרך שלי לחיים. כל דבר שקשור במוזיקה, גורם לי להיות מאושר. ואני רוצה להוציא את זה החוצה. וכמובן שגם הקהל יתחבר ויאהב, זה מה שחשוב לנו".
אלירז: ״מה שאותי מושך למוזיקה זו ההנאה, מה שאנחנו מעבירים, הטקסטים שלנו בסופו של דבר זה משהו שאנחנו חווים ביום יום. זו הדרך שלנו להביע את עצמנו ולהעביר את הכל לקהל שלנו דרך השירה״.
 
כמה אתם מפרגנים אחד לשני? האם העובדה שאתם אחים תורמת לקשר?
 
אלירז: ״יש לנו כימיה משותפת גם בתור אחים וגם בתור חברים, תמיד שצריך לפרגן אנחנו יודעים לעשות זאת. לטוב ולרע, כשצריך לתת ביקורת גם את זה אנחנו עושים. אנחנו מבינים אחד את השני. "אומר אלירז ומוסיף ״ברגע שאנחנו יושבים עם הגיטרה ומתחילים לכתוב, שנינו מזדהים עם הסיטואציות וככה גם מעבירים את זה בכתיבה משותפת".
 
עמית: ״כמו שאלירז אמר, אנחנו החברים הכי טובים. הסגנון והמוזיקה שלנו באים מהבית ומהחברים שלנו. הכל קורה ביחד מאז שאנחנו קטנים. אז הטקסטים והוויב שלנו באים יותר בקלות, כיף לנו לעבוד ביחד. האווירה כיפית וטובה לשנינו״.
 
איפה הכי הייתם רוצים להופיע?
 
עמית: ״ לא משנה איפה זה יהיה, העיקר שהקהל יאהב. אנחנו נשמח לבוא ולתת מעצמנו 110 אחוז בכל מקום, גם אם זו הופעה קטנה בפארק או הופעה גדולה בהיכל נוקייה (היכל מנורה מבטחים)".
 
לאחרונה הוצאתם את הסינגל ״ביילה״ איך הייתה העבודה עליו?
 
אלירז: ״התחלנו מזה שפשוט לקחנו את הגיטרה, ישבנו ביחד ומהר מאוד מצאתי לחן, עמית מיד נדלק עליו והתחלנו לכתוב מילים, בלי לחשוב על נושא מסויים״.
 
עמית: ״העבודה הייתה ממש כיפית, הכרנו אנשים מדהימים באולפן. יש לנו כבר משפחה קטנה, אנחנו צמד מול הקהל, אבל אנחנו עובדים גם עם מתן דרור ואבי כהן. הם אנשים מדהימים, החיבור הזה פשוט מושלם״.
 
 
 
מי המודל לחיקוי שלכם?
 
עמית: ״ יש המון אמנים שאנחנו אוהבים, בארץ ובח״ול, אין לנו מודל מסויים. כל עוד אנחנו אוהבים את הטקסט והמוזיקה, אנחנו מתחברים ישר.״ מוסיף עמית לדבריו ״הייתי לאחרונה בהופעה של ישראל גוריון שהוא זמר ענק בן 81 , אני מאחל לנו שנמשיך לעסוק במוזיקה גם בגיל הזה״.  
 
איך הייתם מגדירים את הסגנון שלכם?
 
אלירז: ״ הסגנון שלנו לא מוגדר, קצת ח״ול. אנחנו מביאים משהו שלנו. בח״ול יש המון סגנונות מוזיקה חדשים שיוצאים, דרכם אנחנו מביאים את עצמינו לידי ביטוי.  אנחנו תמיד מנסים לחשוב על עוד דברים ועוד סגנונות (שפות, מנגינות מסויימות וכדומה) יש בנו הכל מהכל״.
 
אם הייתם יכולים לבחור אמן ולבצע איתו דואט?
 
אלירז: ״בארץ יש הרבה אמנים טובים אך אני לא חושב שזה היה מישהו מהארץ, אנחנו אוהבים את הרגאטון, כנראה שזה היה Nicky jam."
 
עמית: ״זה סגנון שבאמת בא אצלנו המון לידי ביטוי, אנחנו שומעים את המוזיקה הזו ומאוד מתחברים אלייה. בנוסף, אנחנו מתכננים גם ליצור סינגל באלבום שלנו שמדבר עם הטקסט הספרדי והלחן הלטיני, אנחנו מאוד אוהבים את זה״.
 
איפה נראה אתכם בעוד 10 שנים?
 
אלירז: ״החלום שלנו הוא לכבוש כל יעד אפשרי בתעשיית המוזיקה. אנחנו רוצים להיחשף לכמה שיותר אנשים. אבל מה שהכי חשוב זה להנות מיצירת השירים ומהביצוע שלהם מול הקהל״.



תגובות