בריטני בתל אביב: מופע לוהט, ולא בגלל הלחות. צילום: סיוון פרג'

בריטני בתל אביב: מופע לוהט, ולא בגלל הלחות

כשהיא מלווה בעשרות רקדנים, אנרגיות מטורפות ויכולת ריקוד מרשימה, כבשה נסיכת הפופ את פארק הירקון בתל אביב ובהחלט סיפקה לקהל הישראלי מופע בין לאומי

זה קרה. אחרי שנים של ציפייה נסיכת הפופ, בריטני ספירס, הופיעה אמש (ב') בתל אביב ובהחלט היה שווה להמתין. בפארק הירקון התקבצו כ-50 אלף מעריצים מכל הגילאים כדי לצפות בסטארית מקרוב. ספירס עלתה לבמה ברבע שעה איחור, אחרי מופע החימום של אליעד נחום ודלית רצ'סטר שהקפיצו את הקהל.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רבות נאמר על בריט בריט, שזמנה עבר ושהיא שרה עם פלייבאק. אבל המופע הוכיח לכל המעריצים שהיא כאן כדי להישאר. אז נכון, הפלייבק מלווה את בריטני לאורך כל המופע אבל היא נתנה את כל כולה עם שואו מטורף שהתעלה על כל מופע של זמר בין לאומי שהיה כאן.

© סיוון פרג'

בריטני החליפה תלבושות, רקדה לאורך כל המופע בליווי עשרות רקדנים, פיזרה אנרגיה מטורפת וחיוכים כובשי לב לכל עבר וכל שיר נראה כמופע בפני עצמו. המופע, שהיה כחלק מהטור האסייתי שלה, היה אחד המופעים המושקעים ביותר שנראו בארץ. סוף סוף הקהל הישראלי זכה להופעה ברמה עולמית.

© till the world ends

את המופע היא פתחה עם "work bitch" ולאחריו החא המשיכה עם שורה של להיטים מכל הזמנים לאורך כל המופע עצמו כולל להיטים כמו "womanizer" ,"oops i did it again" ,"slave for you" ו-"me against the music" העל זמניים שאליהם הצטרפו גם שלושה שירים פחות מוכרים לקהל הישראלי מהאלבום החדש. אחרי מופע גרנדיוזי ומושקע במיוחד, שגם כלל הגשמת חלום לאחד מהמעריצים שנכחו בקהל כשבריטני העלתה אותו לבמה, נסיכת הפופ יורשת מהבמה. אבל אל דאגה, היא חזרה אחרי דקה לשיר הדרן, הלהיט "till the world ends", שמקפיץ את הקהל ומהווה סיום מושלם ומלא אנרגיות. היית אדירה בריטני. נתראה שוב בקיץ הבא?

© סיוון פרג'
© סיוון פרג'
תגובות