טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רוני דלומי. צילום: יח"צ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של רוני דלומי

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נעם פינבליט, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- רוני דלומי

רוני דלומי, זמרת, יוצרת ושחקנית ישראלית, נכנסה לחיינו בעונה השביעית של כוכב נולד בשנת 2009 שם זכתה במקום הראשון והמכובד. מאז כבר הוציאה שלושה אלבומים מוצלחים. בין קריירת המוזיקה שלה היא פיתחה קריירת משחק מרשימה שכללה סדרות וסרטים ומספר הצגות בתיאטרון הישראלי. עם המון אהבה לרוני דלומי, אספנו לכם את השירים שהכי נגעו בנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

קצת אחרת
השיר הראשון ברשימה שלנו, השיר שנושא את שם האלבום הראשון של דלומי, שיר בסגנון לטיני ומקפיץ, מדבר על מישהי שמרגישה קצת אחרת. בקליפ של השיר ניתן לראות את דלומי נכנסת לתוך סטודיו לריקוד ורוקדת, כפי שזה מצטייר בקליפ בעצם המשפחה לא תומכת ובגלל זה היא מרגישה קצת אחרת.

 

כך או כך
שיר נוסף מאלבומה הראשון של דלומי, שנכתב ע"י לא אחר מאשר נתן גושן, מדבר על מערכת יחסים בה האישה מאוד אוהבת את הגבר אך שהוא רוצה ללכת והיא אומרת לו "תהיה אתה תהיה אחר, רק תישאר". היא לא רוצה שהוא ילך, כי היא לא רוצה להיות לבד ובעיקר רוצה להיות איתו. התאהבנו בשיר הזה כי הוא פשוט מושלם.

 

יום שישי
השיר הבא הוא "יום שישי" מאלבומה השני של הזמרת, את השיר דלומי כתבה והלחינה על אלון בן זוגה, על ימי השישי בהם היא נוסעת למשפחה בעומר שבדרום והוא נשאר בתל אביב ללמוד. שיר מאוד אישי ומרגש שמספר את הסיפור שלהם בלי מסכות, שיר שמרגש אותנו כל פעם מחדש.

 

עושה לי עיניים
ועברנו לשיר מהאלבום השלישי של דלומי, "עושה לי עיניים", נכתב והולחן על ידייה בשיתוף בהלחנה עם אורי אבני ואביב קורן, שיר מטאפורי שמדבר על מישהי ש"שעושה לי עיניים" השיר הזה בעצם מדבר על המחשבות במוח שמצד אחד רוצות לעשות משהו אך מהצד השני הן אומרות לך למה את עושה את זה, זה לא נכון לעשות את הדבר הזה, ובעצם "עושות לך עיניים".

 

לשמור עליי
השיר האחרון ברשימה שלנו הוא "לשמור עליי" גם מאלבומה האחרון של דלומי, שיר זה גם מדבר על בן זוגה, אלון שהגיעה לשמור עלייה. בתחילת השיר מתארת דלומי את אלון עם החולצה של המשבצות וככה בהמשך השיר היא גם מתארת בדיוק את התחושה שלה לידו, כמה שהיא מרגישה בטוחה לידו ויודעת שהוא ישמור עלייה תמיד. שיר מאוד קיצבי שכיף לרקוד ששומעים אותו.

 

 

 
תגובות