שירה מרגלית: "לא אשתתף בעוד ריאליטי מוזיקלי". צילום: אחינועם בר רצון

שירה מרגלית: "לא אשתתף בעוד ריאליטי מוזיקלי"

את הפריצה הגדולה עשתה בלהקה של ערוץ הילדים, אך כמעט חמש שנים אחרי, שירה מרגלית פצחה בקריירת סולו מדוייקת כששני להיטים כבר בחוץ. תפסנו אותה לראיון מיוחד על המשבר האישי שחוותה בשנתיים האחרונות, תקופת פרוייקט הלהקה הנשכחת וגם על המנהל שלה - אמיר פרישר גוטמן ז"ל. צפו

בלונד, חיוך כובש, 'מובים' ולוק של סטארית אמיתית - לשירה מרגלית יש את כל מה שצריך כדי להגיע למעמד של כוכבת פופ היסטרית בישראל, אך הדרך לפסגה הייתה מלאה בכמה משברים אישיים שגרמו לה לחכות עם הפריצה הגדולה. זמן קצר לאחר מות אמה ממחלת הסרטן, החליטה מרגלית לשחרר את השיר הראשון (אותו הקדישה לאם - "רציתי לעשות כבוד לאמא שלי שלא זכתה לשמוע אותו") ומשם - היא רק מטפסת גבוה כמאחוריה כבר להיט נוסף שצובר כמויות נכבדות של צפיות - "עוד לא". פגשנו אותה לשיחה בביתה שבנתניה, על רקע חוף הים עליו שרה בשיר הבכורה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כתב: משה אבוטבול | צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: אסף אושי
 

את מרגלית הכרנו בעונה הראשונה של "פרויקט הלהקה" בערוץ הילדים, שם זכתה בגמר והפכה לחלק מלהקת "סטארטאפ" שהמשיכה לאחר התכנית בניצוחו של אמיר פרישר גוטמן ז"ל ("הרגשתי כמו הילדה שלו וכשאמי נפטרה הוא אמר שנרפא מזה ביחד"). למרות אלבום חזק וביקוש מצד הקהל, הלהקה התפרקה וכל אחד הלך לדרכו. אך מרגלית, מבין כולם, תמיד ידעה לשמור על מעמדה ברשתות החברתיות, עוד כשהן היו די בשלב תחילת עידן "כוכבי הרשת" ולכן תמיד נשארה בתודעה של בני הנוער. רק ארבע שנים אחרי, היא תשחרר את "אמא צודקת תמיד" שיפתח את מסלול ההמראה שלה.

צילום: אחינועם בר רצון | עריכה: אסף אושי
 

"אני ממש רוצה שיהיה לי סגנון משלי. כמו שיש 'אליעד' ו'נתן גושן', אני רוצה סגנון שמזוהה עם 'שירה מרגלית'". כשנשאלה על טרנד כוכבי הרשת שמוציאים שירים אמרה: "אם הם רוצים להתנסות ויש להם משהו טוב, שילכו על זה".

© פזית גואטה
תגובות