הצום יצא: השירים שעושים לנו חשק לאכול. צילום: מתן כץ

הצום יצא: השירים שעושים לנו חשק לאכול

אחרי שסיימנו את הצם הכי קשה בשנה, צום יום כיפור, הגיע הזמן לחזור לאכול לאט לאט, וכדי שנעשה את זה בצורה הטובה ביותר הכנו לכם את רשימת השירים שהכי עושים לנו חשק לאכול

אוכל זה אחד הדברים שאנחנו הכי אוהבים אבל לא תמיד אנחנו יודעים להחליט מה לאכול או מה יותר כדאי לנו -ארוחת צהריים חמה או סלט ירקות משובח? ,שייק פירות מרענן או דווקא מיץ מהמכולת?,קינוח שוקולד או עוגת גבינה? ואיך תצא לנו המנה המושלמת?,הנה כמה שירים שיעשו לכם קצת סדר בבלאגן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מנגו בננה ומלון


את השיר המוכר ואהוב שעושה לנו חשק לשתות שייקים בטעמים הכי קיציים שיש הוציאו להקת "אטרף " בשנת 1989, השיר זכה להצלחה מאוד גדולה באותה תקופה ונזכר כאחד מהשירים "הכי טעימים" בישראל. רובנו אמנם אפילו לא חיינו באותה תקופה, אך עד היום אי אפשר לפספס אותו.  אז אחרי הצום, איזה טעם אתם ממליצים לנו  מנגו, בננה או אולי דווקא מלון?

 


יאללה לערבב

השיר יאללה לערבב נכתב במיוחד עבור "היי סקול פסטיגל 2" שעלה בשנה שעברה. השיר אמנם מספר מה הדרך המוצלחת ביותר לכתיבת שירים בדרכים אך על הדרך גם מסביר גם איך "לבשל" אותם נכון, ממש כמו מתכון. לשיר מצורף קליפ עם כל כוכבי הפסטיגל, בוא הם ממש מבשלים, עם חומרי גלם אמיתיים. אנחנו כבר נעשינו רעבים. ואתם?

 

ריח של שוקולד 


כמו בכל ארוחה טובה אי אפשר בלי הקינוחים שבסוף!. וכשאנחנו חושבים על קינוח, דבר אחד בלבד עולה לנו בראש- שוקולד! בדיוק בשביל זה יהונתן גפן כתב את השיר "ריח של שוקולד" שמדבר על חנות שוקולד שאי אפשר להתעלם מהריח שיוצא ממנה, ומזכיר בתוכו מלא מלא סוגי שוקולדים. בתכלס? עשה לנו חשק. 

 

שו שו שוקולד

לפני ארבע שנים אחד הילדים החליט להוציא שיר סאטירי לרשת, ואף אחד לא סבר כי הדבר יתפוס תאוצה כזאת מהירה. השיר בעצם מזכיר בתוכו הרבה מאכלים וגורם לכולנו לצחוק ולחייך. אז, ג'חנון בפיתה?

 

 

חגיגה בישראל

השיר "חגיגה בישראל" של ליאור נרקיס ודודו אהרון מדבר על המון דברים, בינהם אהבת ארץ ישראל. אבל יש חלק אחד מוצלח מאוד בשיר, שממש עושה אותנו רעבים, וקשה להתעלם ממנו. הוא מציין מספר מאכלים ממספר עדות כמו "ג'חנון תימני" שמכוון אותנו בול מה אנחנו רוצים לאכול אחרי כיפור.

 
 
תגובות