מעלה חיוך: הקליפים הכי מצחיקים. צילום מסך מיוטיוב

מעלה חיוך: הקליפים הכי מצחיקים

לא מעט קליפים מנסים להיות ייחודים ויוצאי דופן מאלו שהיו כאן קודם, קליפים חדשניים, מוזרים ומפחידים. אנחנו אוהבים במיוחד את הקליפים המצחיקים אז אספנו בשבילכם רשימה של אלו שהכי אהבנו

יחד עם כל שיר חדש שיוצא אנחנו מצפים לקבל גם קליפ חדש ומרענן שלא ראינו עד אותו רגע, יש לא מעט קליפים שמזכירים אחד את השני וקליפים מוזרים ומפחידים. אנחנו אוהבים בעיקר את קליפים מצחיקים ובגלל זה החלטנו לאסוף לכם את חמשת הקליפים שהכי הצחיקו אותנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

swish swish

השיר החדש של קייטי פרי שיצא ממש לא מזמן הוא אחד הקליפים הכי מצחיקים שיצא לנו לראות בזמן האחרון. בקליפ אנחנו רואים מאין משחק כדורסל של קבוצה שבלשון המעטה לא בנויה למשחק כדורסל אך בסוף היא מנצחת, כל זה נעשה תוך שימוש באין ספור שוטים קטנים שגורמים לנו לצחוק.

 

 What dose the fox say?

השיר של הצמד שגרם לנו להיות בו זמנית בשוק לזמזם אותו ולשאול את עצמנו את השאלה הכה חשובה, מהו הקול של השועל? הוא לגמרי אחד השירים הכי מצחיקים שיצאו בשנים האחרונות, עצם הנושא של השיר הוא סופר מצחיק והניגוד בין צורת השירה של השיר והלחן שלו שנשמעים מאוד רציניים אל מול המילים השמדברות בעיקר על קולות של חיות, יוצרים תוצר סופר מצחיק.

 

 Best song ever

השיר של הלהקה One direction שלצערנו הרב התפרקה לפני כבר יותר משנה, בחר בקונספט הומוריסטי. הקליפ מתרחש במשרד בהוליווד כשחברי הלהקה הולבשו ואופרו כאנשים מבוגרים (וזאין כאישה) כך שהיה ממש קשה להבדיל בינהם, בתחילת הקליפ הם ניהלו שיחות כדמויות של אנשים מבוגרים אל מול דמותם הרגילה בזמן זה, וממשיך בחברי הלהקה עושים בעיקר בלאגן ושטויות.

 

 last friday night

השיר של קייטי פרי שיצא לפני כ6 שנים ונשאר רלוונטי עד היום, השיר מספר מעין סיפור קצר על מסיבה מטורפת שנערכה אצל השכנים של נערה חנונית אותה מגלמת קייטי, כל האלמנטים במסיבה ובחנוניות של קייטי נעשים בצורה מאוד מוגזמת מה שיוצר אווירה מאוד מצחיקה לאורך כל הקליפ.

 

so what

השיר so what של הזמרת פינק שיצא לפני כמעט 8 שנים ועדיין רלוונטי היום צולם עם המון הומור, הוא מדבר בעיקר על אקסים, הוא מחצין ומדגיש כל אלמנט קטן שיש בו וההגזמה בתגובות של הזמרת בקליפ לגמרי גורמת לנו לצחוק.

 
תגובות