מוזיקה בסוכה: אניה בוקשטיין מרימה ת'מסיבה. צילום: שרבן לופו

מוזיקה בסוכה: אניה בוקשטיין מרימה ת'מסיבה

חג סוכות הגיע ובדיוק בגלל זה הכנו לכם בכל יום בחג את הזמרים שהכי היינו רוצים לארח בסוכה שלנו ולשיר איתם יחד את הלהיטים שכולנו אוהבים

אניה בוקשטיין הספיקה במהלך הקריירה שלה לשחק בדרמה היומית "השיר שלנו", "עממיות", "כפולים", "החדש של עומרי גורדון" בסרטים והצגות כמו: "כלבת", "הסודות", "צלילי המוזיקה", "נרניה", "אוליבר" ועוד' לדובב בדרות וסרטים ואף השתתפה כשחקנית אורחת בסדרה האמריקאית המצליחה "משחקי הכס". בנוסף לכישרוי המשחק שלה יצא לנו במהלך השנים להכר גם את כישרון השירה של בוקשטיים הצעירה אותו הביאה לידי ביטוי בסדרות המוזיקליות ובמחזות הזמר בהם השתתפה, בשנת 2013 הוציאה בוקשטיין את אלבום הבכורה שלה - "אניה בוקשטיין" וממש לאחרונה הוציאה את האלבום השני שלה - "רוקדת".

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

זו הייתה תקופה מלאה בעשייה עבור בוקשטיין, בשנה האחרונה היא הוציאה אלבום בכורה מצוין עם שירים כמו: "רוקדת", "כל יום שעובר", "אחרת", "לא רואים עלייך" ועוד'. אין ספק שזו הייתי שנה מלאה בעשייה עבור בוקשטיין המוכשרת שהופיעה כמעט בכל מקום בארץ ובתקשורת. בוקשטיין היא דוגמא מושלמת לאישה חזקה, שרוצה לעשות משהו וגם מצליחה בו. הקול שלה אדיר והיא מצליחה להעהיר בזכותו ובזכות הכתיבה שלה מסרים, רגשות ומוזיקה טובה וממכרת במיוחד. יש עוצמה מיוחדת בשירים שלה, משהו בלתי מוסבר, זה מתחיל בקולה המיוחד והעוצמתי וממשיך בלחן ומילים שמוסיפים עוצמה, מיוחדות ובעיקר מלאים בעומק.

 

סוכה עם בוקשטיין הצעירה יכולה להיות מעניינת במיוחד, נשית, מלאה בעומק, בחשיבה, בשירים ואולי אפילו במרתון מטורף של השיר שלנו. בוקשטיין כיום היא ללא ספק אחת הזמרות היותר מצליחות ומעניינות במוזיקה הישראלית, היא מסקרנת כל כך, מביאה משהו מאוד מיוחד ושונה למוזיקה הישראלית מעין שילוב מוצלח של ביונסה או בריטני לזמרות כמו ריטה או שירי מימון. 

בוקשטיין היא אישה חזקה, מוכשרת, מלאה בעוצמות והיא ללא ספק אחת השנים המוכשרות במוזיקה הישראלית. היא מצליחה לגעת בעולמות רבים ולהוכיח לנו שוב ושוב עד כמה היא מוכשרת, מיוחד ומלאה בחן. בנימה קצת אישית, את אניה הכרתי לראשונה ב"שיר שלנו" משהו בתמרה וויס היה נראה כל כך תמים וטהור וככה גם קולה של בוקשטיין, השירים שלה מכניסים בי כוח, מוציאים אותי לשלוש דקות מהשגרה וגורמים לי להתרכז רק בהם. 

שיהיה חג שמח, מלא באור, מוזיקה טובה

לכל "סוכה של זמרים" - לחצו כאן!

תגובות