סיכומוזיקלי: שירן סנדל מפתיעה ועמדי בביצוע מיוחד . צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: שירן סנדל מפתיעה ועמדי בביצוע מיוחד

גם בסוף השבוע הזה אנחנו בטור שעוזר לכם לעקוב אחרי כל מה שחדש במוזיקה בשבוע שחלף. והפעם: ליאור נרקיס בסינגל חדש, אדיר גץ מרגש בקאבר מיוחד ועידן עמדי נותן לנו הצצה לשיר החופה של חן אמסלם ומאור זגורי

גם השבוע הבאנו עבורכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל עוד כמה סרטונים מוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן!

עוד בערוץ מוזיקה של פרוגי:

ליאור נרקיס - "פסטיבל"

ליאור נרקיס הספיק במהלך הקריירה שלו להוציא לא פחות מ15 אלבומים. נרקיס,  הופיע על הבמות הגדולות בארץ, זכה בפרסים רבים, והוציא להיטים רבים בינהם: "אתן לך שנים", "ערב טוב", "מהפכה של שמחה" ועוד'. בימים אלו עובד על אלבומו ה16 מתוכו הוציא כבר שירים כמו: "ביוטי" ו"חגיגה בישראל" לצד דודו אהרון. השבוע הוציא נרקיס סינגל חדש מתוך האלבום שבדרך - "פסטיבל".

הסינגל החדש, "פסטיבל" נכתב והולחן על ידי דור שגב וישראל "רולי" אייזן ועל והעיבוד וההפקה המוזיקלית בשיר הופקד ינון יהל. השיר טוב, משהו בו מאוד זורם וכיפי די מההתחלה, אין יותר מידי "התפתחות" בעלילת השיר. לשיר מצטרף גם קליפ כיפי ונחמד במיוחד שמוסיף רבות לשיר ומשתלב מצוין עם הלחן המקפיץ שלו. סך הכל שיר מוצלח, מפיץ וכיפי בדיוק כמו שכבר התרגלנו מנרקיס. 

לסיכום: מצליח (שוב) להפתיע. ★★★

 

עידן בקשי - "נלחמת בעצמך"

עידן בקשי הוא זמר ודוגמן צעיר אשר עובד בימים אלו על אלבום הבכורה מתוכו יצאו כבר סינגלים כמו: "נשיקה בלחי", "מוטיבציה", "מקום בלב" ועוד'. השבוע הוציא בקשי הצעיר סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה המתקרב - "נלחמת בעצמך".

את "נלחמת בעצמך" כתב נדב אסולין, על הלחן והעיבוד בשיר הופקד אסף צרויה. השיר עדין, הוא מתחיל רגוע ולאט לאט מתעצם. בקשי מבצע אותו בצורה מצוינת ומצליח (שוב) להפתיע עם קולו המיוחד. הוא מצליח לעשות שיר עדין וקצבי בו זמנית. סך הכל שיר מצוין ונראה כי בקשי מוכן להוציא את האלבום המלא, האמת שאם האלבום יראה כמו השירים שהוציא עד כה אז המצב מצוין. לשיר יש גם קליפ טוב שמצליח להשתלב באופן מושלם עם השיר ומניגנתו שמשתנה. 

לסיכום: שיר עדין שמצליח לתפוס קצב. ★★★★

 

יובל מנדלסון - "סיפור פשוט"

יובל מנדלסון הוא שחקן, מורה וזמר. בעברו היה חלק מלהקת "שייגעצ", שיחק ב"חתולים על סירת פדלים", "החדש של עומרי גורדון", "מישהו לרוץ איתו" ו"גרעינים". השבוע הוציא מנדלסון סינגל חדש מתוך אלבומו החדש עליו עובד בימים אלה. 

את הסינגל החדש - "סיפור פשוט" כתב והלחין מנדלסון בעצמו ועל ההפקה והעיבוד בשיר לקח אחריות אסף תלמודי. השיר קצת מוזר, משהו בו לא יושב לי כמו שצריך (אבל אולי זו רק אני) המילים בשיר טובות, הם מספרות סיפור מוצלח רק שעם הלחן זה מתחיל מעט לאבד את עצמו, הלחן תופס חלק מרכזי בשיר ואז המילים מתחילות לאבד את עצמן לצד הלחן העוצמתי יותר. בכל אופן אני מחכה לשמוע את השירים הבאים שיוציא מנדלסון.

לסיכום: קצת מאכזב. ★★★

 

שווה האזנה

השבוע התקיימה חתונתם של מאור זגורי וחן אמסלם, את שיר החופה שר חברו הטוב של זגורי / הזמר עידן עמדי, השניים נכנסו לחופה בשיר "הפרח בגני" של זוהר ארגוב ז"ל בביצוע של עמדי. השבוע, רגע לפני כניסת החג העלה עמדי לחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו שר ומנגן על גיטרה את השיר המיוחד והמרגש בביצוע מקסים. אתם לגמרי חייבים לשמוע את זה רגע לפני השבת

 

החלטנו להכניס אתכם לסוכה שלנו ולשיר לכם שיר ספונטני.. שיהיה לכולנו חג שמח❤

A post shared by Idan Amedi עידן עמדי (@idan_amedi) on

השבוע העלה הזמר אדיר גץ לחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו שר את "הראשונה" של משה פרץ ומנגן תוך כדי על קלידים. הביצוע מרגש ומצוין במיוחד, נראה כי גץ אוהב את השיר במיוחד ואף ציין ש"כששיר מרגש, הוא מרגש". פייר, מסכימה איתו! פשוט תשמעו את הביצוע, בטוחה שתאהבו!

 

כששיר מרגש, הוא מרגש #הראשונה

A post shared by Adir Getz אדיר גץ (@adir_getz) on

את השחקנית שירן סנדל יצא לנו לשמוע שרה בפסטיגלים ובהופעות, השבוע היא העלתה לאינסטגרם שלה סרטון בו שרה לצד הזמר אסף אברבוך את "Rehab" של הזמרת המנוחה איימי ווינהאוס. בסרטון שהעלתה אנחנו שומעים (ורואים) את שירן שרה ואת אסף מנגן על הגיטרה. הביצוע פשוט וכיפי, הוא מצוין! וזה לגמרי נחמד להכניס לטור שחקנים שיודעים גם לשיר! הכי שווה האזנה! תהנו!

 השחקנים האהובים בן אדם ("המלאך השומר שלי") והילי ילון ("השמיניה"), הצליחו לגרום לנו להתרגש משירה ישראלית של פעם. השניים ביצעו קאבר לשיר של לאה גולדברג והביאו בביצוע משהו תמים, פשוט וכזה שנכנס ללב. יש משהו בקאברים האלו עם הגיטרה, בחוץ, שמעצימים בנו את הרגשות והתחושות - וזה אחד מהם. האמת? שגם בול מתאים לנו לחג!

 

 

 

 

תגובות