עושה את זה: לינה מחול יוצאת לדרך עם ליטל מיקס . לירן טפירו - Liran Tapiro

עושה את זה: לינה מחול יוצאת לדרך עם ליטל מיקס

הזמרת פורצת הדרכים, לינה מחול מתכוננת בהופעה פרטית לקראת סבב ההופעות של ליטל מיקס באירופה שאותו תחמם החל משבוע הבא למשך חודש ימים. רגע לפני הטיסה יצאנו לשאול אותה כמה שאלות

יוצאת דה וויס, לינה מחול, קיימה אמש (ה') אירוע פרטי ובו חזרה גנרלית לקראת מופע החימום הגדול לסבב ההופעות של להקת הבנות הבריטית "ליטל מיקס" ואף השיקה את הסינגל החדש שלה "I Wore It Better" בהופעה פרטית. רגע לפני שהיא הולכת לכבוש את הבמה הגדולה שאלנו אותה על ההתרגשות לקראת סיבוב ההופעות הגדול ועל הציפיות מהמסע. 

 
"אני הכי מתרגשת בעולם, בהופעה שלי אני הולכת לשיר 3 סינגלים שלי, "Can't Keep Falling" שיצא לפני ארבעה חודשים, אבצע גם שיר שלי אישי על הפסנתר שטרם נבחר לו שם וגרסאת קאבר לסימפוני של זארה לארסון וHair של ליטל מיקס." מספרת מחול בהתרגשות. "אני מכוונת להיות זמרת בסדר גודל כמו הלהקה, זאת השאיפה ואני רוצה להגיע, תחזיקו לי אצבעות."
 
 
לינה נכנסה אל האולם בידיעה שמגיעה לעשות חזרה אחרונה לפני הטיסה, חיכתה לה שם משפחתה והמנהלת שלה שבאו בהפתעה לתמוך בה רגע לפני שהיא טסה לחודש ימים על מנת לחמם את להקת הבנות הבריטית ליטל מיקס. "כולם פה איתי, באלי לבכות כל פעם שאני חושבת על כך שלא אהיה פה חודשיים שלמים, אבל הם מאוד תומכים והם ילוו אותי קצת שם." מחול הרעיפה האהבה לכל מי שבא לתמוך בה אמש, ונתנה ביצועים מרהיבים. 
 
היא התחילה את ההופעה סינגל חדש שלה בהופעת בכורה על הפסנתר ומיד לאחר מכן עברה אל הלהיט הגדול שלה "Can't Keep Falling", בנוסף היא הופיעה עם שני קאברים ל"Symphony" של זארה לארסון ו "Hair" של לא אחרות מאשר ליטל מיקס את ההופעה היא סיימה עם הסינגל החדש שלה "I Wore It Better" אשר  יוצא ב-13 לאוקטובר מתוך אלבום הבכורה.
© לירן טפירו - Liran Tapiro
 
"אני מרגישה שאני אוכל לתת לנוער פה ולילדים וגם למבוגרים אולי קצת תקווה שאם רוצים אפשר להגיע ולפרוץ גבולות, ואפשר להגיע למקומות הכי גדולים בעולם!"  אומרת לנו מחול ומסיימת. לנו, נותר רק לאחל ללינה שלנו בהצלחה!
 
 
תגיות
תגובות