יודעים או לא? כל העובדות המיוחדות על "הכל לטובה". צילום: משה נחומוביץ'

יודעים או לא? כל העובדות המיוחדות על "הכל לטובה"

השיר החדש של סטטיק ובן אל אומנם יצא רק לפני שלושה ימים, אך אנחנו כבר הספקנו לבדוק במשאל רחוב מיוחד - האם אתם זוכרים כבר את המילים? וגם: עובדות מיוחדות שלא ידעתם על הקליפ והשיר "הכל לטובה"

רק לפני שלושה ימים שחררו סטטיק ובן אל את הלהיט החדש התורן שלהם, "הכל לטובה" שבניגוד לקודמיו הפעם לא היה שיר מפוצץ או שמח אם כי רגוע ומרגש, אך גם הוא לא מפסיק להעסיק את כל הקהל ולעקוב אחר הפיכתו לסינגל שלא נפסיק לזמזם בקרוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אתמול (ב') הגענו לרחוב דיזנגוף בתל אביב וביצענו משאל רחוב מיוחד כדי לבדוק - מי כבר מכיר את מילות השיר, כמה פעמים כבר הספקתם לשמוע ומה דעתכם עליו?

אולפן ynet | צילום: יוגב אטיאס ומתן טורקיה | עריכה: שי קנפו |
 

חוץ מהמילים שאתם חייבים כבר לדעת, קבלו עוד כמה עובדות מעניינות שלא כדי לפספס 

ג'ורדי לא הגזים

בכל הסינגלים של סטטיק ובן אל עד כה, הוזכרו שמותיהם ושם המפיק שלהם ג'ורדי במגוון צורות (סטט בוי/סטטובום, בן אל תבורוש/תבוריניו וג'ורדי ג'ורדליש/ג'ורדלצ'ה), אומנם הפעם אף אחד מהם לא מוזכר כלל בשיר. אך אל דאגה, ג'ורדי אכן משתתף בו.

© יוטיוב

קלללל

לעומת ג'ורדליש, המילה שממשיכה לככב גם בשיר הנוכחי היא "קלללל" בשורה: "לא תמיד קל, לא תמיד טוב".

טיילור

כפי שכבר פרסמנו לא מזמן, חלקים גדולים מהקליפ של השניים מזכיר אלמנטים מהקליפ של טיילור סוויפט - Bad Blood", כמו כן התמונה שקידמה את השיר הזכירה לא מעט את הפוסטר לסרט "מפוצלים".

© צילום מסך מיויוב

לא היה בום

אם תהיתם איך צולמה סצינת הנפילה של סטטיק ובן אל בקליפ, רוסו החליט לחשוף סרטון מיוחד מאחורי הקלעים בחשבון האינסטגרם שלו.

ניניו תבוריניו

הילד הקטן שמשמש ככפיל של אחיו של בן אל ב"הכל לטובה" הוא לא אחר מבנו של שדרן הרדיו וכוכב "גולסטאר" ו"היחידה" - עופר דומינגז. יש דמיון?

© צילום מסך מיוטיוב

על כביש החוף

באחת מן תמונות יחסי הציבור של הסינגל ניתן להבחין באב ובן עומדים על צוק שמשקיף על עיר מסתורית. ובכן, מי שהתקרב מספיק יכל לראות שמדובר בעיר חיפה - בה גדל סטטיק.

צפיות והשמעות

ביום הראשון לצאת "הכל לטובה" שבר השיר שיא השמעות ברדיו כשהושמע באותו היום כ-80 פעמים, אומנם ביוטיוב הקליפ סגר ביומו הראשון קצת פחות ממה שעשה "טודו בום" ביום בו יצא.

 

פלאשבק

אם לא מצמצתם לרגע בקליפ, בטח שמתם לב שממש לשברירי שנייה רואים כמה וכמה תמונות ילדות של סטטיק ובן אל.

© מתוך יוטיוב

משפחה אחת

למרות הדעה הרווחת, השיר נכתב בהשראת משפחתו של סטטיק בלבד ולא של בן אל. מי שמחפש הוכחה יכל לראות הדגשה בתיאור של הסינגל ביוטיוב.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות