מצאנו: שלמה ארצי ועומר אדם בשיר חדש. תומריקו

מצאנו: שלמה ארצי ועומר אדם בשיר חדש

עומר אדם ושלמה ארצי נחשבים כל אחד כזמר המצליח בישראל והיום (ג') שיחרר ארצי סינגל חדש מתוך החומרים החדשים עליהם עובד. בסינגל מארח הזמר את עומר אדם ויוצר את מה שכולנו חיכינו זמן רב, שילוב ארץ ישראלי מהטובים שהיו כאן. האזינו

 עומר אדם, רק בן 24 ומאחוריו כבר עומדים חמישה אלבומים, אין סוף להיטים, פרסים נחשקים ולא מעט הופעות, שכולן אגב הופכות לסולד אווט תוך יממה. היום (ג') הוא מציין עוד אבן דרך חשובה כאשר שלמה ארצי, מלך המוזיקה הישראלית, שיחרר סינגל חדש שלו כשלצידו אדם.  

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

שלמה ארצי החליט לפנק אותנו הבוקר כששיחרר את השיר "לא הפסקתי לחפש אותך" שיהיה חלק מאלבומו שנמצא בתהליכי עבודה. הבחירה של ארצי באדם הולידה את אחד החיבורים הכי קסומים שנוצרו כאן. בין מי שנחשב לכוכב הילדים והנוער ובין מי שעשה את המוזיקה הישראלית למה שהיא.  

 "לא הפסקתי לחפש אותך", פשוט מקסים, הוא מביא משהו מאוד שונה מעומר, ומצליח לחבר בין ארצי לעומר בצורה מופלאה. השיר זורם ומעניין, ולא רק בגלל שילוב הקולות המפתיע בין השניים. השיר כיפי להאזנה, יש בו משהו קליל ועמוק בו זמנית ויחד עם קליפ מוצלח אנחנו מקבלים חבילה מוזיקלית טובה במיוחד.

 

סך הכל שיר מוצלח במיוחד, הלחן והמילים מתחברות בצורה מושלמת,  זו טעימה ראשונית מהאלבום החדש והבחירה בו הייתה מעולה. וזה אחד הדואטים היותר מסקרנים וטובים שיצא לי לשמוע. אני כבר ממש מחכה לשמוע את שאר השירים מהאלבום המתקרב. 

תגובות