עכשיו תורו: זמר הליווי של האולטראס בסינגל חדש. צילום: משה נחמוביץ

עכשיו תורו: זמר הליווי של האולטראס בסינגל חדש

רן שפיר, זמר הלווי של צמד האולטראס מחליט לצאת לדרך משלו ומוציא היום (א'), את הסיגנל השני מאלבום הבכורה שלו, ולכם יש הזדמנות לשמוע אותו בבכורה

אין מצב שלא שמעתם על"האולטראס", רק מה שאתם לא יודעים הוא שהצמד המוכשר מוקף בהמון אנשים שלוקחים חלק ומלווים אותם בתהליך היצירה.  אחד מהאנשים האלו הוא רן שפיר -  זמן הליווי של האולטראס. שפיר החליט לפני מספר חודשים לצאת בקריירת סולו והוציא את הסינגל הראשון שלו "כמה דקות". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

היום, א', משחרר שפיר, שפרץ לראשונה בעונ העשירית של "כוכב נולד", את הסינגל השני שלו. הסינגל החדש, עונה לשם "אומרים עלינו", וכתבו והלחינו אותו רון ביטון ומאור שטרית שחתומים על להיטים רבים. השיר הוא שיר אהבה מרגש, בסגנון בלדה. 

 

הסינגל השני של הזמרהוא שיר רגוע עם מילים מרגשות. הלחן שלו קליט אך הוא נשמע דומה לשירים מאותו סגנון. הסיגנל הראשון של שפיר "כמה דקות" הביא גוון מיוחד שבהחלט הוכיח שאנו רוצים לשמוע עוד ממנו אך הסינגל החדש דומה לשירים מאותו הז'אנר ואנחנו ציפינו לשמוטע משהו חדש ומרענן מהזמר המוכשר.אך למרות זאת אין ספק שקולו של שפיר הוא מיוחד וטוב והשיר מוכיח שמדובר בזמר טוב שיש לו מקום במוזיקה הישראלית.

תגובות