טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של קרן פלס. צילום: יחסי ציבור

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של קרן פלס

כיום יש לנו המון זמרים בעולם וברחבי הארץ ולכולם מגוון שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש את המסוימים שנכנסו לנו ללב ונשארו שם. במיוחד בשביל זה כתבת המוזיקה שלנו, נוי נוריאל, בטור שבועי מיוחד, מכינה לכם את חמשת השירים הכי אהובים של הזמרים האהובים. והפעם- קרן פלס

קרן פלס פרצה אל חיינו כזמרת ויוצרת. מאז עברה דרך ארוכה וכבשה כל פסגה בקריירה שלה. פלס הספיקה לשתף פעולה עם זמרים רבים וטובים. בניהם, חנן בן ארי. בנוסף, הספיקה להתארח במופע חנוכה מוזיקלי במיוחד בשם "מיומנה" שעד לא מזמן הגיע אל סיומו של סבב ההופעות, להשתתף בהצגה בכתיבתה "לילה אחד באפריל" שבימים אלו מככב על במת הבימה. כעת, חוזרת לסיבוב ההופעות "לבד על הפסנתר" החל מינואר הקרוב. רוצים לדעת מהם חמשת השירים הכי טובים של הזמרת? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מבול

השיר הראשון ברשימה הוא "מבול". שיצא לפני שבע שנים כחלק מאלבומה השני הנקרא על שם השיר "מבול". השיר צבר כשני מיליון צפיות ברשת וזכה להצלחה גדולה. חשוב לציין שהחמיא לקולה של פלס במיוחד, מה שגרם לו לרגש את כולנו ולגרום לכך שמאז ועד היום לא מעטים האנשים שממשיכים להאזין לו בכל הזדמנות. אם תשאלו אותנו, אנחנו לחלוטין מבינים למה.

 

רק אלוהים ישפוט אותי

שיר נוסף שמצטרף לרשימת השירים שלנו הוא לא אחר מאחד משיריה האהובים, "רק אלוהים ישפוט אותי" הוא סינגל שנכתב והולחן על ידי פלס. כמו כן, זכה הסינגל לתשע מאות אלף צפיות ונכנס לרשימת ההופעות של הזמרת "איך שהשמש תזרח" ולסיבוב ההופעות עם רמי קליינשטיין. השיר בא ללמד ולהעביר מסר חשוב "שלא צריך להתייבש במי שאתן" מה שגרם לקהל הנשי להפוך אותו לאחד השירים הפמיניסטים כיום.

 

לייק וואנקה

השיר הבא , "לייק וואנקה" הוא השיר הראשון מתוך אלבומה הרביעי של פלס "איך שהשמש תזרח". השיר נשמע במצעדים השבועיים של מדיה פורסט וזכה למקום הראשון ברשת ג'. השיר המצליח זכה לאהדת הקהל, צבר מעל למליון צפיות ביוטיוב והוגדר כ"שיר הכי מושמע של שנת 2013". אין ספק שגם במקרה הזה, קולה המרגש של הזמרת עוטף את המילים בצורה הטובה ביותר.

 

אם אלה החיים 

הגענו לשיר מאלבום הבכורה של פלס, "אם אלה החיים" שנכתב והולחן על ידה. השיר הגיע למאה אלף צפיות ביוטיוב, ביקורות ואהדה גדולה מצד מעריציה התומכים. השיר מוצלח, עוצמתי מאוד, מעורר השראה ומראה את הצד החיובי בהמון מובנים כבר בשמו. מדובר בשיר שלא מעט אנשים יוכלו להתחבר אליו ואל המסר שהוא מעביר.

 

איתי

שלא תחשבו ששכחנו את הסינגל שהפך לסימן ההיכר של הזמרת. "איתי", נכתב עקב פרידה מבן זוגה של פלס. הוא נכתב והולחן על ידה ונחקק בזכרונינו מאז ועד היום. מדובר בשיר שבא להעביר מסר ברור וחד משמעי שמוכיח לנו שהזוגיות הזו לא נגמרה בצורה חיובית במיוחד. במהלך השנים צבר מעל למליון צפיות וכאמור, הפך לאחד מלהיטיה המושמעים ביותר.

 



 
תגובות