מסר חשוב: רועי סנדלר מרגש בסינגל חדש. צילום: ענת מוסברג

מסר חשוב: רועי סנדלר מרגש בסינגל חדש

הוא חימם לנו את החורף עם סינגל מצויין בשם "גשם" והיום (ד') משחרר אלינו רועי סנדלר סינגל חדש עם מסר מפתיע ביותר. האם הוא מוצלח כמו הקודמים?

אם השם רועי סנדלר לא מצלצל לכם מוכר, כנראה שחייתם על כוכב אחר בשנה האחרונה מפני שהיא לחלוטין מסתמנת כשנת ההצלחה של הזמר. את סנדלר הכרנו בתכנית "פושרז" בתחילת דרכו, מאז ועד היום הוא המשיך לעבוד קשה ושיחרר אלינו מספר סינגלים מוצלחים. "כל הלילה", "אל תפריעו" ו"גשם" לחלוטין עשו את העבודה. והיום (ד'), משחרר אלינו הזמר הצעיר סינגל חדש בשם "מסכות".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את השיר כתב סנדלר בעצמו יחד עם הזמר רון כהן והוא לחלוטין מישר קו עם הסינגלים הקודמים, גם הפעם מדובר בשיר קצבי שמשלב רוגע וכנות בתוכו. אך בניגוד אליהם, הפעם החליט לבחור בסיפורה של בחורה אותה פגש במרכז לסיוע לנפגעות הטרדה מינית בו הוא מתנדב מספר שנים. סנדלר לקח את סיפורה והפך אותו לשיר עם מסר חזק וברור. אנו רגילים לראות את הזמר מככב בקליפים, אך הפעם בחר לשלב קליפ שבו דמויות אנימציה ממחישות לנו את סיפורה של הבחורה ממנה לקח השראה. ניתן לראות כי כולם סביבה נמצאים עם מסכות ואנו רואים את העולם מנקודת המבט שלה. 

 

על השיר כתב סנדלר כך: "הסינגל הזה מאוד חשוב לליבי, אני מתנדב כ-3 שנים במרכז סיוע לנפגעות הטרדה מינית, כשאחת הנפגעות סיפרה לי את הסיפור שלה, איך היא התמודדה עם הטראומה, המשיכה בחיים, נכנסה למערכת יחסים שלוותה בהרבה משקעים וחרדות, איך היא מדמה את האנשים במקומות בילוי (אנשים במסכות). לא יכלתי להשאר אדיש והחלטתי שאני כותב על זה שיר. שיר שיעביר מסר חיובי ואיך לא.. קצב חיובי :) אני מקווה שכל אחד ואחת מאיתנו בשנת 2018 יקחו על עצמם להיות או לפחות להשתדל להיות אנשים טובים יותר שעושים מעשים טובים".

לסיכום, סנדלר הצליח להעביר את המסר החשוב. הסינגל מצויין, כתוב ומבוצע בצורה הטובה ביותר. שמחנו לראות צד נוסף אצל הזמר הצעיר. אנחנו בטוחים שהסינגל יצליח בדיוק כמו הסנגלים הקודמים ואם תשאלו אותנו, אולי אפילו יותר.

 

תגובות