כאן כדי להישאר: הזמרים הצעירים שעשו לנו את השנה. צילום מסך מהאינסטגרם

כאן כדי להישאר: הזמרים הצעירים שעשו לנו את השנה

מי הם רשימת הזמרים שהוכיחו לנו בתקופה האחרונה שהם כאן כדי להישאר ועשו זאת בגדול? ומה הספיקו בשנה האחרונה?

בין כל הזמרים הגדולים שכולנו כל כך אוהבים לשמוע ביום יום שלנו, קיימים לא מעט כאלו שנמצאים ממש בסמוך לגילנו, בני הנוער. אז מי הם הזמרים שהוכיחו את עצמם בזמן קצר ביותר והראו לנו שלא טעינו לגביהם? הרשימה המלאה!

 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

 

עופרי קירל

אחד הזמרים שנכנסים לרשימה שלי הוא עופרי קירל, אחיה הגדול של נועה קירל זמרת הפופ הנחשבת בשנתיים האחרונות. את קירל הכרנו בעקבות השיר ששיחרר לפני מספר חודשים בשם "כמו שעון" , אותו כתב והלחין בעצמו יחד עם עידו מימון. והוכיח לנו שהוא ראפר מן המניין! הפריצה של הזמר הצעיר אל חיינו קרתה השנה ואני בטוחה שנשמע עליו לא מעט. ואולי גם נשמע דואט חדש עם האחות הקטנה? 

 

 

רועי סנדלר

אחד הזמרים האהובים עליי הוא ללא ספק רועי סנדלר, שהוכיח בזמן קצר שהוא כאן כדי להישאר! ועשה זאת בצורה הטובה ביותר. סנדלר הספיק לא מעט בשנה האחרונה, שיחרר שני סינגלים מוצלחים בשם "אל תפריעו" ו"גשם" שצברו כל אחד למעלה ממליון צפיות ביוטיוב. בנוסף, חימם את ההופעה של שון פול ושל מאלומה ולקח חלק בפסטיבל ראש אחד. ובהמשך השבוע צפוי לשחרר אלינו סינגל חדש שיצטרף גם הוא לרשימה. אני בטוחה שגם הפעם לא נתאכזב והוא יהיה מוצלח כפי שהיו הסינגלים הקודמים של הזמר.

 

 

 בן זיני וטיילור מלכוב

בן זיני וטיילור מלכוב, כוכבי הרשת הנחשבים בשנה האחרונה, התחילו את הקשר המוזיקלי שלהם דרך השיר "טיי",שיצא בקיץ האחרון וצבר למעלה משלושה מליון צפיות ביוטיוב. את השיר כתב והלחין זיני בעצמו. מאז ועד היום, הספיקו השניים לשחרר שני סינגלים נוספיםבשם "פייט" ו "כמו באגדות" (שיצא ממש לפני יומיים) ולצבור קהל תומך. אין ספק שהצמד הוכיח לכולנו שהדינמיקה בינהם נכונה וראוייה לסגנון הפופ הישראלי על אף גילם הצעיר.

 

 

אגם בוחבוט

אחת הזמרות הצעירות ביותר בישראל כרגע היא זו שזכתה לכינוי "ילדת הפלא", אגם בוחבוט. כידוע, בוחבוט התחילה את הקריירה המוזיקלית שלה בתכנית הריאלטי "בית ספר למוזיקה" בה גם זכתה. ומאז לא מפסיקה להפתיע ובעיקר לרגש את כולנו. לאחרונה שיחררה את הסינגל "חוזרת אליך", בו הדגישה את בגרותה המוזיקלית. עם השנים וככל שמתבגרת יחד איתנו, הזמרת רק עולה בסולם ההצלחה. בוחבוט היא ההוכחה לכך שבכל גיל ניתן להצליח ולהגשים את החלום, גם בתור ילד. ועבורה, השמיים הם הגבול.

 

 

סטפן לגר

את השם סטפן לגר סביר להניח שלא יצא לכם לפספס. בטח שלא בשנה האחרונה בעקבות הפרויקטים בהם לקח לגר חלק. תחילה, היה בין הרקדנים של הצמד המוביל סטטיק ובן אל, השתתף בפרסומות ובשלב מסויים עבר אל קידמת הבמה. השיר ששיחרר לפני כשנה בשם "Step Fun" העלה תהיות האם הזמר ישראלי או לא משום שעשה זאת בצורה שלא מביישת שום זמר בינלאומי אחר. בנוסף, הספיק הזמר הצעיר להשתתף במופע החנוכה הגדול של השנה "סטורי של פסטיגל" ולשתף פעולה עם אחד הזמרים הנחשבים כיום, עברי לידר בביצוע מחודש  לסינגל שלו "מוגזם".

 
 

 

 

תגובות