בסטי סונג אבר: שירי החברים הכי טובים. צילום מסך מיוטיוב

בסטי סונג אבר: שירי החברים הכי טובים

אולי לא תאמינו, אבל היום (ד') הוא יום "שלח לחברך כרטיס ברכה". לכבוד היום המיוחד הזה, הכנו לכם כתבה עם כל השירים שתוכלו להקדיש לחבריכם

כל אדם ואדם זקוקים לחברים טובים שיקיפו אותו, ויהיו שם לצידו ברגעים העצובים והשמחים בחייו. אנחנו מאמינים כי לכל חבר וחברה, שבאמת נמצאים שם לצידך, יום יום, שעה שעה, מגיע שתגיד להם תודה. הכנו לכם רשימה של שירים שתוכלו להקדיש לחבריכם כדי לשמח אותם. אז איזה שיר הכי מתאים שתקדישו לחבריכם?

כביש החוף

אם אתם נמצאים בחבורה של מסיבות, ריקודים, שירים, אוכל ,צחוקים וחבר'ה שחופרים בלי סוף?- אז זה לגמרי השיר המושלם להקדיש להם. השיר הזה הוא אחד מלהיטיו הענקיים של הצמד סטטיק ובן אל, "כביש החוף". השיר מספר על נסיעה משותפת של כל החברים ביחד, ואנחנו לגמרי רוצים להצטרף לחבורה הזאת.

 

כל החבר'ה

השיר "כל החבר'ה" של ארז שרון, או בשמו המוכר יותר 'איזי', יצא לפני כמה שנים כחלק מאלבומו "לא לילדים" שיצא בשנת 2015. השיר מדבר על חוויות שעברו כל החבר'ה במהלך השנים, וממנו אנחנו לוקחים משפט חזק מאוד, שאפשר לצרף לכרטיס הברכה לחבר הטוב. "חוויות שלא נזכור עם אנשים שלא נשכח". האנשים והסביבה שלנו הם אלו שעושים לנו את החוויות כל כך כיפיות כמו שהן.

 

 

אני ואתה נשנה את העולם

ומה עם קצת נוסטלגיה?
מכירים את החברים האלה שטמון בהם כח גדול, כח לשנות או להשפיע על החברה לטובה?. אם יש לכם חבר כזה, אז תקדישו לו את השיר המדהים הזה של אריק איינשטיין, השיר שמספר על חברות טובה בצורה הכי מדהימה בעולם. אז מה אתם אומרים ,תצליחו לשנות את העולם?


 

שלוש חברות

את השיר המוכר לכולנו מפסטיגל פנטזיה, "שלוש חברות" ביצעו כוכבות השמינייה כאשר כל אחת מהן שונה מהשניה. אז אם אתן החברות הכי טובות בעולם אבל שונות אחת מהשניה, עם חלומות אחרים ורצונות משוגעים, אל תשכחו ש"שלוש חברות לא תמיד מסתדרות אבל בסוף הן משלימות". ואם תחשבו טוב תגיעו למסקנה שיש לכן את אותו החלום!. 

 

שתיים זה הרבה יותר 

את השיר "שתיים זה הרבה יותר" הכרנו מסדרת הנוער "כפולה" שמשודרת בימים אלו על המסכים. השיר מספר על היריבות בין כוכבת הסדרה, נועה קירל לביו גאיה סבן. מהמילים שלו ניתן להבין שהן לא מחבבות אחת את השנייה ושכל אחת מעוניינת לשמור על מקומה. אך בואו לא נשכח שעל שיתוף הפעולה הזה חשבו השתיים כאשר נתקעו במעלית והבינו שאם ישתפו פעולה, הדבר יועיל לשני הצדדים. מוסר ההשכל מהמקרה ומשמו של השיר, הוא שתמיד שיתוף פעולה ועבודת צוות הם דבר חיובי. אז גם אם רבים לפעמים, תזכרו שתמיד אפשר להשלים. 
 
 

ספרו לנו בתגובות מי החבר שתקדישו לו את כרטיס הברכה לכבוד היום!

תגובות