טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נועה קירל. צילום: gettyimages

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של נועה קירל

הקילרית הגדולה כבשה את לב הקהל והיא לא מפסיקה לכבוש עוד ועוד יעדים בדרך לפסגה - סדרה המבוססת עליה והשתתפותה כשופטת ב"ישראל גוט טאלנט" • הלהיטים

הזמרת הצעירה נועה קירל, היא ללא ספק אחד השמות הכי חמים היום בתעשייה. אמנם הזמרת רק בת 16, אבל הישגייה לא ייביישו כוכבות גדולות שנמצאות זמן רב בתעשיה. היא מככבת בתפקיד ראשי בסדרת הנוער כפולה, שופטת בתוכנית הכשרונות "גוט טאלנט ישראל" ועוד. אין ספק שצעירה כאן כדי להישאר, ולנו היא גרמה להתאהב בה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יש בי אהבה

השיר "יש בי אהבה", הוא בין השירים הראשונים של נועה ואין ספק שהוא נתן לה פוש רציני בקריירה. בשונה מהשירים הקודמים לו, הוא מלווה ברגש ולחן רומנטי בזמן שהאחרים היו יותר קצביים. בנוסף לכך, הוא השיר הראשון של נועה שנכנס לפלייליסטים ברדיו - מה שנתן לה מקפצה טובה בתחום המוזיקה, עם זאת הקליפ שצולם אכן עשה עבודה נפלאה ואת השיר עוד יותר.

 

תן לי סימן

"תן לי סימן" הוא השיר האהוב עלי משיריה של נועה, בשיר שומעים את קולה של נועה צלול, חד יותר, וכמובן שניכר בכך כי קולה מתבגר ומשתבח. מה שמביא אותה לביצוע עמוק סוחף ומרגש. כמו "יש בי אהבה" גם כאן מדובר על אהבה אך לא על אהבה נכזבת. העיבוד מושלם, הקצב מצויין ואני הייתי ממליצה להכניס אותו לפלייליסט היומי שלכם. 

 

טיקיטאס

אי אפשר לשכוח את הדואט ששיגע את המדינה שביצעו קירל, הרקדן והזמר המוכשר סטפן. קירל וסטפן הקליטו יחד את השיר עבור מסיבות אריסה שחגגו השנה 7 שנים. הקצב שבשיר פשוט גורם להתמכר אליו יותר ויותר ואי אפשר להפסיק למלמל אותו. הקליפ שלו מושקע, ספורטיבי במיוחד ומוסיף אפקט ייחודי לשיר. 

 

כמעט מפורסמת

את השיר "כמעט מפורסמת" הקליטה הזמרת הצעירה במיוחד עבור סרט קולנוע שבו השתתפה יחד עם עומר דרור ונוספים (כמעט מפורסמת) אשר עסק בעיקר בתחרות מוזיקלית. השיר מדבר על בחורה תחרותית שיודעת מה היא רוצה מעצמה ועושה הכל למען המטרה שאותה היא רוצה להשיג. גם לשיר הנ"ל צולם קליפ במסגרת הסרט ומונה כבר למעלה משני מליון צפיות ביוטיוב. 

 

חצי משוגע

השיר "חצי משוגע" כשמו כן הוא, המילים, הלחן ואופן הביצוע של נועה מעולים. קירל מצליחה להביע את הטקסט בצורה חדה, ברורה וניכר כי היא ממש הבינה על מה היא שרה. עם זאת, לא נשכח את הקליפ המשגע עם התפאורה, התלבושות והמקום בו צילמו. הוא גרם לי להישאר פעורת פה! נסכם בכך ש"חצי משוגע" הוא לחלוטין אחד משיריה הטובים של הזמרת.

 
תגובות