סקאוטר: מהכנסייה לראש מצעדי הפזמונים . צילום: GettyImageד

סקאוטר: מהכנסייה לראש מצעדי הפזמונים

פורים הגיע ופינת הסקאוטר שלנו התחפשה, במקום זמר מתחיל שאתם חייבים להכיר בחרנו היום באופן חד פעמי לספר לכם למה אנחנו כל כך אוהבים את אד שירן ויש מספיק סיבות לכך

הוא זמר בריטי עם שיער אדמדם, רק בן 27 ואין אחד שלא מכיר אותו. הוא כתב שירים שנכנסו לנו ללב וריגשו אותנו וגם שירים שגרמו לנו לשמוח. בשנה שחלפה זכה שירן להכרה על פועלו והוא נכנס עמוק לתוך דפי ההיסטוריה של המוזיקה העולמית. אז נכון, אולי הוא יצא (כמעט) בידיים ריקות מטקס הבריטס שהתקיים בשבוע שעבר, אבל על ההצלחה העולמית שלו אין כלל ויכוח. עם אלבום מצליח והופעות סולד אאוט - אין ספק שמדובר באחד הזמרים והאמנים היותר מצליחים של השנים האחרונות. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אחד מהזמרים המפורסמים ביותר בעולם, נולד בעיירה קטנה בשם הליפקס, שבמערב מחוז יורקשייר בבריטנה, למשפחה ממוצא אנגלי ואירי (טוב, האדמומיות די מסגירה את זה שהוא אירי, לא?). הזמר המצליח החל את דרכו עוד כשהיה קטן. כמה קטן? כבר בגיל 4 הוא החל לשיר בכנסייה ומגיל צעיר למד לנגן על גיטרה. במהלך התיכון הוא עשה צעד נוסף כדי להפוך לאיש האשכולות, המולטי טאלנט שהוא היום והחל לכתוב שירים. 

 

Hanging out with my best friend right now

A post shared by Ed Sheeran (@teddysphotos) on

שירן החל להקליט שירים כשהיה בן 13 ובגיל 14 כבר הוציא אלבום ה-EP (מיני אלבום) ראשון שענה לשם Orange Room (חדר כתום). ב-2008 כשהיה בן 17 הוא עבר ללונדון והחל להופיע במקומות קטנים ועד 2010 כבר הוציא עוד שני אלבומי EP ואף זכה לחמם הופעה של להקה מקומית. 

 

שנת 2010 הייתה השנה בה הוא הפך מאנונימי לזמר מוכר. שירן עבר ללוס אנג'לס, ושם הופיע וניגן בכל מקום שרק נתנו לו ברחבי העיר ומספר המעריצים שלו הלך וגדל, והרבה בזכות היוטיוב.  עד שבשנת 2011 קיבל את החשיפה הגדולה והבינלאומית עם שירו "The A Team", שזכה להצלחה והגיע למקום השני במצעד ה-iTunes בבריטניה, בהחלט הישג מרשים לסינגל ראשון. אלבומו הראשון "+" שכה להצלחה אדירה וביקורות משבחות, מיד לאחר מכן הגיע אלבומו השני "x" עם הלהיטים המרגשים "Thinking Out Loud" והשיר "All of The Stars" ששימש לפסקול הסרט אשמת הכוכבים.

 

לאחר הפסקה קצרה של שנה הוא חזר למוזיקה לפני כשנה והכריז על אלבומו השלישי - "÷", מאז הכרזת אלבום זה העולם השתגע, הסינגל "Shape of You" שבר שיאים וכך גם האלבום כולוץ לפני מספר חודשים שירן חידש את השיר "Perfect" מהאלבום עם ביונסה ויצר דואט שגם הוא שבר שיאים. בפן האישי שירן התארס לאהובת ליבו והפך את השיר למציאות.

כל הופעותיו של אד שירן לטור החדש והעולמי רובן סולד אאוט כמובן, אפשר להגיד ששנה מדהימה עברה עליו גם בחיים האישיים וגם מקצועיים. אין אחד שלא שמע עליו ואפשר לדעת למה, אנחנו מקווים לראות אותו יום אחד בישראל.



תגובות