סיכומוזיקלי: אדיר גץ במופע מיוחד ודודו טסה בשיר חדש. צילום: פיני סילוק

סיכומוזיקלי: אדיר גץ במופע מיוחד ודודו טסה בשיר חדש

יום שישי הגיע ואם לא מצאתם זמן לעקוב, קבלו את כל מה שקרה במוזיקה הישראלית והפעם: עידן רייכל ודודו טסה בסינגלים חדשים, אדיר גץ נותן הופעה מיוחדת לחיילי צה"ל ויוני גרייב בסינגל חדש

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דודו טסה - "צומת דרכים"

דודו טסה כבר שנים נחשב לאחד הזמרים הטובים במוזיקה המקומית, הוא הוציא לא מעט שירים במהלך הקריירה ורובם הפכו לחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית, בין שיריו אפשר למצוא את "לולה", "באת עם השקט", "הלילה לא" ועוד'.

את המילים ל-"צומת דרכים" כתב אלי אליהו ללחן של טסה ועל העבוד וההפקה המוזיקלית אחראים טסה וניר מימון. השיר מצוין, מרתק וסוחף. יש בו משהו מאוש מיוחד ואחר, טסה מצליח להביא את עצמו בצורה מופלאה וגם הפעם הוא מצליח להביא שיר לא פחות ממצוין, האמת, לא מפתיע שעושה זאת שוב.

לסיכום: מוצלח במיוחד. ★★★★★ 

 

עידן רייכל - "ואם תבואי אלי"

לאחר שהוציא 11 אלבומים ואין ספור שירים שזכו להצלחה גדולה והעניקו לרייכל תארים רבים ואף הפכו אותו לאחד הזמרים הטובים והמצליחים במוזיקה הישראלית, הוציא השבוע הזמר עידן רייכל את "ואם תבואי אלי".

את "ואם תבואי אלי" כתב, הלחין, עיבד והפיק מוזיקלית רייכל בעצמו כאשר בעיבוד ובהפקה לקח חלק נועם עקרבי. השיר מוצלח, אפילו מוצלח מאוד. הוא מביא משהו קצת אחר מרייכל, מצד אחד מילים שמתאימות לסגנון המוזיקלי של רייכל ומהצד השני לחן וקצב ששונה ממה שראינו מרייכל עד כה. רייכל מצליח (גם אחרי שנים בתעשייה) להביא משהו חדש ורענן. והאמת, שהוא עושה את זה מצוין. הסינגל מעולה, נעים לאוזן ומלא בעומק.

לסיכום: אחד השירים הטובים של רייכל. ★★★★★ 

 

שירה קיזלשטיין - "צ'לו"

אם השם שירה קיזלשטיין מצלצל לכם מוכר זה כנראה בגלל סינגל הבכורה (המצוין) שלה "בסוף כל יום". השבוע שיחררה קיזלשטיין סינגל חדש, שני במספר, מתוך אלבום הבכורה שבדרך.

"צ'לו" הוא הסינגל השני של קיזלשטיין הצעירה, אותו אף כתבה והלחינה בעצמה. הסינגל מרתק, הוא מביא משהו מאוד מיוחד, הוא עדין ורגוע וקולה של קיזלשטיין מתאים במדויק למילות השיר וללחן. בנוסף לשיר המוצלח יש גם קליפ טוב לא פחות שלגמרי עוזר להתחבר לשיר עוד יותר. סך הכל סינגל בהחלט טוב, הוא מעניין וסוחף והאמת שהוא  אחד השירים המוצלחים ששמעתי לאחרונה.

לסיכום: ממשיכה להפתיעה. ★★★★★ 

 

יוני גרייב וג'הבי - "רק ידידים"

יוני גרייב הוא זמר צעיר שהספיק להוציא לא מעט סינגלים (בזמן יחסית קצר), בין שיריו אפשר למצוא את "שש בערב", "רותי", "רווקה בין חתונות" ועוד'. אגב, אם השם מצלצל לכם מוכר זה כנראה בגלל השתתפותו בעונה השלישית של ה-"כוכב הבא".

הסינגל החדש שלו "רק ידידים" נעשה בשיתוף פעולה (מצוין אגב) עם ג'הבי. את הסינגל כתבו, הלחינו, עיבדו והפיקו מוזיקלית אופיר כהן ועומרי סגל. סך הכל שיר טוב, זורם, כיפי להאזנה והאמת שאפילו ממכר כבר מההתחלה. הלחן שלו זורם ונעים ויחד עם המילים הופכים לשיר מוצלח. גרייב הצעיר מבצע אותו בצורה טובה גם כן ויחד עם הקליפ קיבלנו חבילה מוזיקלית טובה במיוחד.

לסיכום: סינגל כיפי. ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע הופיע הזמר אדיר גץ לחיילי יחידת 8200 של חיל המודיעין. גץ, העלה לחשבון האינסטגרם שלו סרטון מיוחד בו שר את "בדיוק כמו שהיא" יחד עם חיילי היחידה. בסרטון החיילים ניראים מאושרים במיוחד ונהנים מההופעה. לגמרי שווה האזנה!

 

8200 אתם אש בדיוק כמו שאתם 🤳🏻🔥

A post shared by Adir Getz אדיר גץ (@adir_getz) on

תגובות