סיכומוזיקלי: שירן סנדל מבטיחה את מקומה בעולם המוזיקה. צילום: מתוך "גמר אסקייפ2"

סיכומוזיקלי: שירן סנדל מבטיחה את מקומה בעולם המוזיקה

יום שישי הגיע! ואם הייתם עסוקים בניקיונות אחרונים לקראת חג הפסח, אנחנו כאן עם כל מה שקרה במוזיקה הישראלית. והפעם: שירן סנדל חושפת את השיר החדש שלה, שלמה ארצי לא מפסיק להפתיע וגם אמרי זיו בקאבר לזמרת אהובה במיוחד

גם השבוע הכנו לכם סיקור מיוחד על כמה מהשירים שיצאו במהלך השבוע האחרון, ועל כמה מהסרטונים המוזיקליים שנתקלנו בהם. שימו אוזן! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
 

לורן כהן - סנגריה 

לורן כהן הוציאה רק לפני חודש את סינגל הבכורה שלה -  "סולחן עם הזמן" שהיה מוצלח וממכר וכבר השבוע הוציאה כהן את הסינגל השני שלה מתוך האלבום הקרב - "סנגריה"

"סנגריה" נכתב והולחן על ידי ארז ברזוליק, ערן קאשי, נועם בורג ובן יהודאי כאשר קאשי ובורג אחראיים גם על העיבוד וההפקה בשיר אחראיים. סך הכל שיר מעולה, אפילו מצוין. כהן מצליחה להוכיח את עצמה ואת הכישרון שלה. היא מצליחה להחזיק שיר בצורה מעולה, פייר? מחכה כבר לסינגלים הבאים שלה.

לסיכום: ממשיכה להצליח. ★★★★★  

 


עלמה קלברמן - שדה 

עלמה קלברמן היא זמרת צעירה (רק בת 20) אשר עובדת בימים אלו על אלבום בכורה ואף עומדת להופיע  בבר גיורא שבתל אביב, שם גם יתארח עמית מורשת. קלברמן הספיקה להוציא עד כה את "שקט" שהיה הסינגל הראשון שלה, השבוע הוציאה קלברמן סינגל שני - "שדה"

את "שדה" כתבה והלחינה עלמה בעצמה והשיר פשוט מקסים. הוא אמיתי, נעים ובעיקר מצליח לסחוף לאורך השיר כולו. לסינגל מצטרף קליפ מיוחד שמצליח להוסיף רבות לאווירת השיר ולהרים אותו גבוה יותר. קולה של עלמה מתחבר מצויין אל לחן השיר ולמילים והיא מביאה את השיר למקום מדוייק.

לסיכום: כניסה מעולה למוזיקה הישראלית. ★★★★★ 

 


שלמה ארצי - חוף עזוב מאהבות 

שלמה ארצי הוא ללא ספק אחד הזמרים הגדולים שידעה המדינה, הוא הספיק להוציא במהלך הקריירה שלו להיטים רבים שהפכו לסמל ולחלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית. השבוע הוציא ארצי סינגל חדש, מתוך האלבום החדש שבדרך.

"חוף עזוב אהבות" הוא פשוט שיר מעולה. הוא זורם, נעים ומביא משהו אחר, משהו שאין באף זמר אחר במוזיקה הזו. השיר מוצלח ולגמרי מדובר באחד הטובים שיצא לי לשמוע לאחרונה. על המילים והלחן אחראי ארצי כאשר הוא לקח חלק גם בהפקה לצד אייל מזיג שאחראי גם על העיבוד בשיר החדש. סך הכל שיר מעולה. 

לסיכום: מוכיח את עצמו שוב כאחד הזמרים הגדולים בארץ. ★★★★★ 

 


שווה האזנה 

הזמר אמרי זיו לא מרבה להעלות סרטוני שירה שלו לחשבון האימסטגרם הפרטי שלו אך שהשבוע החליט (באופן די מפתיע) להעלות סרטון שירה מיוחד ושווה בו הוא שר ומנגן בגיטרה את "Me Muero De Amor" של הזמרת נטליה אוריירו. הביצוע מעולה ומיוחד, זה לגמרי שווה האזנה! 


מוטי טקה נמצא כבר תקופה ארוכה בפלייליסט היוטיוב של לא מעט מאיתנו. הוא הספיק להוציא עד  כה שירים כמו: "בלבלה", "עושה מה שבא לו", "קשר רציני" ועוד'. השבוע הוציא טקה סינגל חדש בו הוא משלב את מילות השיר "בום בום". הכי שווה האזנה!

 

את שירן סנדל אנחנו מכירים בעיקר כשחקנית, אם זה ב"גאליס" או בפסטיגלים השונים. לאחרונה נחשפנו לכישרון השירה אותו מוציאה בקרוב לאור בסינגל ראשון. השבוע הופיעה סנדל בתכנית "אסקייפ רום" שם ביצעה את השיר החדש בביצוע בכורה מיוחד ומסקרן. האמת, משמיעה ראשונה זה נשמע כמו שיר מוצלח במיוחד. סנדל ללא ספק מוכשרת גם בתחום השירה. הכי שווה האזנה. 

 

 

תגובות