מיליון מסיכות: רועי סנדלר על הקמפיין נגד הטרדות שהפך ללהיט. צילום: משה אבוטבול

מיליון מסיכות: רועי סנדלר על הקמפיין נגד הטרדות שהפך ללהיט

רועי סנדלר כתב שיר בעקבות סיפור ששמע מבחורה שהוטרדה מינית, אליו צירף גם קמפיין חברתי מיוחד בנושא - מה שהפך את כל העניין ללהיט רשת מצליח שצבר כבר מיליון צפיות. תפתסנו את סנדלר הצעיר לשיחה על הסיפור שמאחורי. "מקבל הרבה הודעות מצעירות שהוטרדו וזה הכי מרסק אותי". צפו בראיון ובביצוע המיוחד

לפני קצת יותר מחודש, שחרר הזמר הצעיר רועי סנדלר (20), סינגל חדש לאוויר בשם "מסיכות", על פניו נדמה היה שהקליפ והשיר נוצרו לקראת חג הפורים שחל קצת אחרי שיצא, אלא שמאחורי הסינגל עומד סיפור ששמע סנדלר (במסגרת התנדבותו בעמותת "מקום בלב") מפיה של בחורה שהוטרדה מינית והחליט לכתוב על כך שיר וללוות אותו בקמפיין חברתי נגד הטרדות. כעת, הסינגל הגיע למיליון צפיות וללא מעט תגובות שהגיעו אל סנדלר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
צילום: משי בן עמי | עריכה: גלעד ילון
 

"זה קמפיין ראשון שהוא נגד הטרדות שגבר גם מוביל אותו, כמעט כל האנשים בקמפיין אלו גברים", סיפר לנו סנדלר על הייחודיות שבקמפיין בין כל אלו שצצים בשנה האחרונה באותו הנושא ומוסיף על הטירוף שהגיע אחרי: "אני מקבל הרבה הודעות מבחורות צעירות שהוטרדו, שזה הכי מרסק אותי. מצד אחד זה מרגש שהן משתפות אותי, אבל - לא מגיע לאף בן אדם לעבור דבר כזה".

צילום: משי בן עמי | עריכה: גלעד ילון
 
תגובות