הכירו את מאי ספדיה: "תמיד ידעתי שאעסוק במוזיקה". צילום מסך מהאינסטגרם

הכירו את מאי ספדיה: "תמיד ידעתי שאעסוק במוזיקה"

כמו בכל שבוע, גם היום אנו מביאים אליכם זמרת מוכשרת, מאי ספדיה, שהתחילה את דרכה המוזיקלית בגיל צעיר והגיעה לאודישן בתכנית "אקס פקטור ישראל" ומשם הכל קרה. אז מה התכניות שלה לעתיד? ועם מי חולמת לעמוד על הבמה?

 מאי ספדיה היא זמרת שהתחילה את דרכה בתכנית הריאלטי "אקס פקטור" והספיקה לשחרר ארבעה שירים מצליחים באנגלית מתוך פרויקט בינלאומי. והיום, מפתיעה אותנו בסינגל ראשון בעברית אותו כתבה והלחינה בעצמה, מתוך אלבום הבכורה שלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מתי התחלת לעסוק במוזיקה?

"תמיד אהבתי מוזיקה, מאז שאני ילדה קטנה. אבל התחלתי באמת ללמוד את זה ולעסוק בזה מגיל 13 כאשר התחלתי ללמוד פיתוח קול ודחפתי את עצמי להופעות שרציתי להשתתף בהן. זה תמיד בער בי וידעתי מגיל קטן שזה מה שארצה לעסוק בו בעתיד".

 

מה מושך אותך לעולם המוזיקה?

"אענה תשובה קצרה ולעניין, היצירה, האומנות והאדרנלין. זה פשוט ממכר".

לאחרונה הוצאת את הסינגל "תתקרב אליי" איך הייתה העבודה עליו?

"העבודה על תתקרב אליי הייתה יחסית ארוכה, בגלל שזה סינגל ראשון שאני מוציאה בעברית ובגלל שכתבתי והלחנתי אותו בעצמי. היה חשוב לי שהכל יצא בול כמו שאני רוצה. בלי כל קשר העבודה היתה כיפית ברמות! זה מאתגר ליצור שיר וחשוב לדעת ליהנות מהדרך".

מאי ספדיה
© אינסטגרם

איפה הכי היית רוצה להופיע?

"אני חושבת שהייתי הכי רוצה להופיע בקיסריה כי אם הגעתי לקיסריה, כנראה שכבר ביססתי את הקריירה שלי בתור זמרת ויוצרת. אין משהו שאומן יותר רוצה משאנשים יתחברו לשירים שלו ויאהבו אותם".

מי המודל לחיקוי שלך?

"זו שאלה קשה. יש הרבה אמנים שהם מודל לחיקוי בשבילי אז אני לא יכולה להצביע על אחד. אני חושבת שזה בגלל שאני אוהבת הרבה סגנונות ולא מעט זמרים כל כך מוכשרים בתעשייה".

איך הקרובים שלך קיבלו את העובדה שרצית להיות זמרת?

"הקרובים שלי מקבלים את זה באהבה, תמיד. כל החברים שלי מוזיקאים ומופיעים איתי, ההורים שלי ואחותי מאוד תומכים בי, מגיעים להופעות ומפרגנים הכי שאפשר".

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"שוב, יש בי הרבה סגנונות, אני יכולה להחליט להוציא שיר פופ, סול, RNB ואני יכולה מצד שני להוציא שיר בסגנון אתני שנוגע אפילו קצת בסגנון הים תיכוני. כן, לא מעט סגנונות ולכל סגנון יש את היופי שלו".

 

אם היית יכולה לבחור כל אמן ולבצע איתו דואט, במי היית בוחרת? 

"הייתי בוחרת בביונסה! מי לא"?! מוסיפה ספדיה, "היא אחת הזמרות המרשימות ביותר שקיימות בעולם".

איפה נראה אותך בעוד 10 שנים?

"אני לא יודעת מה יהיה מחר ובטח לא עוד 10 שנים אבל מה שאני כן יודעת, זה שאני אעסוק במוזיקה. תמיד אעסוק במוזיקה".

 

תגובות