קרקורי שמחה: נטע ברזילי העפילה לגמר האירוויזיון. צילום מסך מיוטיוב

קרקורי שמחה: נטע ברזילי העפילה לגמר האירוויזיון

בתום ערב חגיגי שהיווה את יריית הפתיחה לאירוויזיון 2018 בליסבון, העפילה הנציגה הישראלית, נטע ברזילי, לגמר התחרות שיתקיים ב-12 במאי

עם להיט ובלי לופר: הנציגה הישראלית לאירוויזיון, נטע ברזילי, ממשיכה לתת תקווה לניצחון בגמר התחרות האירופאית שמתקיימת השנה בליסבון לאחר שזו צלחה את חצי הגמר הראשון בהופעה מעולה ובשואו שזכה לתשואות ולחיבוק מהקהל וברשת. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ברזילי עלתה להופיע הערב בלייב מול מיליוני צופים ברחבי העולם בערב השידור הראשון של התחרות וביצעה את הלהיט - "TOY". כידוע, השיר של נטע הוביל באתרי ההימורים במקום הראשון לניצחון השנה (ומהבוקר התחלף עם קפריסין), וכעת ירד למקום השלישי/רביעי בהימורים. עדיין נותר לכוכבת הישראלית לצלוח את הערב החשוב ביותר - הגמר הגדול שיתקיים ב-12 במאי וישודר ב"כאן 11", נטע תעלה בחצי השני של הערב-  מה שלרוב עובד לטובת אלו המשובצים בחלק הזה.

שרדה את המעידה במדרגות
שרדה את המעידה במדרגות © יוני קטן

מיד בתום הערב מסרה נטע: "אני גאה ונרגשת שהצלחתי להעפיל לגמר, מחכה בציפייה ליום שבת ומבטיחה לעשות כל שאני יכולה בכדי להביא את האירוויזיון לישראל".

 

כזכור, ברזילי זכתה לייצג את ישראל בתחרות לאחר שניצחה בגמר העונה החמישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון",  שם הופיעה עם הלופר שהפך למזוהה עמה וכבר שם נאמר עליה שהיא הימור מנצח ומיוחד עם סיכוי לא רע לקטוף את התואר השנה ולהביא את התחרות לישראל בשנה הבאה. מעבר להיותה האישה הראשונה שזכתה ב"כוכב", היא הנציגה הרביעית ברציפות מהתכנית שמעפילה לגמר התחרות הגדולה. בהצלחה!

מילה על המתחרה הגדולה - קפריסין: בחצי הגמר הזה היא ממש הרימה לקהל. השיר שלה היה לפני כמה שבועות במקום ה-20 בהימורים. עם זאת - להיות מקום ראשון בהימורים זה לא מחייב זכייה. בשנה שעברה מרבית הזמן איטליה הייתה ראשונה בהימורים וסיימה שישית. לאחר ההופעות החיות לפעמים יש מהפכים.

 
מאיימת על הניצחון
מאיימת על הניצחון © יוני קטן

שווה לדעת: עוד נקודת עניין הערב היה השיר של אירלנד שהסעיר את רוסיה, מדובר בשיר אהבה שבו בקליפ וגם בהופעה החיה רוקדים זוג גברים אוהבים. רוסיה בחרה לא לשדר את חצי הגמר הזה מאחר שהם משתתפים בחצי הגמר השני ביום חמישי הקרוב (שישודר בכאן 11) אבל אירלנד עלתה לגמר ולרוסיה תהיה בעיה כי חובה לשדר את מלוא הגמר, אחרת איחוד השידור האירופאי יכול לשלול ממנה את זכות ההשתתפות בשנה העוקבת. אולי דבר שישמח את הקהילה הלהט"בית שתעדיף לבקר ביעד יותר ידידותי וסובלני.

הנציג האירי
הנציג האירי © יוני קטן

כאן – תאגיד השידור הישראלי ישדר במוצאי שבת בשעה 22:00 בשידור ישיר את גמר תחרות האירוויזיון. בגמר יתחרו 26 שירים, והמדינה שהשיר שלה יזכה במקום הראשון תארח את התחרות בשנה הבאה. בפעם הראשונה בישראל ילווה את הגמר הגדול של האירוויזיון בפרשנות ארז טל. לוסי איוב תגיש את ניקוד השירים – תוצאות בחירתם של צוות השופטים הישראלי והצבעות הצופים בישראל. סיכום האירוויזיון מהאולפן ישודר מיד לאחר הגמר בהנחיית רומי נוימרק ובהשתתפות אורחים ופרשנים.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות