איך זה לא קרה? הזמרים שהיינו מחברים לדואט. צילום מסך מהאינסטגרם

איך זה לא קרה? הזמרים שהיינו מחברים לדואט

לא מעט זמרים ישראלים כבר שיתפו פעולה והחליטו לשחרר אלינו סינגל משותף. אך יש כמה שטרם עשו זאת ואנו בעד שזה יקרה. אז אלו זמרים וזמרות נכנסו לרשימה שלנו?

בזמן האחרון אנחנו זוכים לשמוע המון זמרים שמחליטים לשתף פעולה עם זמרים אחרים ולהביא אלינו דואטים מיוחדים ומעולים, אך עם זאת יש הרבה זמרים וזמרות שלא שיתפו פעולה מעולם והיינו שמחים לשמוע אותם מוציאים סינגל ביחד. אספנו עבורכם חמישה צמדים כאלה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

יהונתן מרגי וחן אהרוני

ראשונים הם הזמרים שלדעתנו מתאימים כמו כפפה, חן אהרוני שהכרנו איי שם בכוכב נולד וחזר לחיינו בעקבות השתתפותו בריאלטי "הכוכב הבא", בו הוא פגש את יהונתן מרגי שהגיע לחיינו לראשונה בתוכנית. מהרגע שהם הופיעו על המסך ידענו ששילוב בינהם ייצור דברים מעולים, ובשלב הדואטים גם השופטים בתכנית זיהו את הפוטנציאל וציוותו אותם ביחד. השניים הם לא איכזבו אותנו עם שני ביצועים מעולים! אנחנו מקווים שהם יחליטו להוציא סינגל ביחד בקרוב.

 

מירי מסיקה וקרן פלס

השתיים נפגשו לפני כעשרים שנה כששתיהן היו תלמידות בבית הספר הנחשב למוזיקה- "רימון". מאז הן בלתי ניתנות להפרדה, נרקמה בין השתיים חברות עצומה ומעוררת השראה שנמשכת עד היום, בנוסף לכך שתיהן זמרות מעולות שהשפיעו ומשפיעות גם היום על המוזיקה הישראלית. לכן, ללא כל ספק אנו חושבים שסינגל משותף שלהן הוא לגמרי הדבר הנכון.

 

יובל דיין ורוני דלומי

גם שתי הזמרות האהובות פרצו אלינו בזכות תכניות ריאלטי, דלומי פרצה אלינו בתכנית "כוכב נולד" כשהייתה רק בת 18, וזכתה במקום הראשון! מאז היא מסרבת לצאת לנו מהראש ומהלב. ולצידה דיין, שגם הגיעה בגיל 18 לריאלטי אחר "דה וויס" שם סומנה כמתמודדת מובילה מהשנייה הראשונה אך בחרה לפרוש תכנית אחת לפני הגמר הגדול כשהיה ברור לכולם שתנצח בו. השתיים מביאות אלינו משהו מיוחד בקולן העדין והכל כך מרגש, לדעתנו סינגל משותף שלהן משהו מרגש שיכבוש אלפי לבבות ברחבי הארץ. מה שבטוח, את הלב שלנו הן כבר כבשו.

©צילום מסך מהאינסטגרם

נתן גושן וחנן בן ארי

הצמד הבא שלנו הם נתן גושן וחנן בן ארי, שניהם סופר מוכשרים בכל דבר שהם עושים, אם בכיתבה והלחנה ואם בביצועים מעולים. הם לא נותנים לאמונתם לחסום את דרכם ומוכיחים לנו שמוזיקה מחברת בין כולנו בלי קשר לאמונה של כל אחד ואחת מאיתנו. סגנון השירה שלהם דומה והם בין היוצרים הכי מוכשרים שיש לנו כאן בארץ. אנחנו בטוחים שהעבודה שלהם ביחד תניב תוצאות מדהימות!

 

עומר אדם ועדן בן זקן

אחרונים חביבים מגיעים שני הזמרים המצליחים ביותר בישראל בתקופה האחרונה, עומר אדם ועדן בן זקן. הם ממלאים הופעות בפחות משבוע וכבר מזמן השתלטו לנו על הפלייליסט. הם באים מאותו סגנון מוזיקלי מה שיתרום מאוד לשיתוף הפעולה. השניים חברים מאוד טובים וכבר הוכיחו לנו שקולותיהם משתלבים בצורה יוצאת מן הכלל. כשלוקחים שני זמרים כל כך מצליחים ושמים אותם ביחד יכולים לצאת רק דברים טובים! אז אנחנו לחלוטין מצפים ללהיט הבא מאת השניים.

 

 

תגובות